listopada 20, 2014

Zabawa świąteczna:)

Witam u mnie za oknem pochmurno i zimno , ale dziś pogoda mnie tak nie denerwuje, bo mam dobry wynik, "rzep" który zadomowił się w mojej piersi został usunięty :) Czekanie na wynik i co dalej ale to już za mną... A teraz czas na podsumowanie zabawy w której wzięłam udział na blogu Artimeno. Kartkę wysłałam do Ewy a ja  otrzymałam od Karoliny, ale to jeszcze nie koniec niespodzianek bo od Ewy także dostałam karteczkę z przydasiami :) dziękuję dziewczyny :)

                                                                        kartka dla Ewy
                                                       
                                                                Kartka od Karoliny
                                                                         kartka od Ewy

dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

8 komentarzy:

  1. Piękne karteczki i bardzo udana wymianka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie karteczki śliczne, piękna wymiana:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki śliczne!! i duuuużo zdrowia na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniala, piękna wymiana,cudne karteczki.Ciesze się, ze wynik jest ok,,ze jestes w koncu zasowolona:))Pozdrawiam Cie serdecznie i życzę Wszystkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
  5. kartki superowe :O)
    dużo zdrowia!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger