listopada 13, 2013

Pierwsza Gwiazdka

Paczuszki spakowane i dziś wysyłam dziewczynom , które wygrały w mojej zabawie- Candy. Jeszcze raz im gratuluję i dziękuję wszystkich za udział w zabawie:) Ja to mam pecha,  bo jedna dziewczyna się nie zgłosiła po niespodziankę więc na razie czekam ale jak długo....... Nie zanudzam,  dziś pokazuję kartkę świąteczną którą zrobiłam  na wyzwanie#8- Justt na blogu ScrapAndMe 
Należy wykonać kartkę świąteczną bez użycia motywu choinki, renifera, mikołaja. Dodatkowo obowiązkowo musi się znaleźć na niej szary papier  oraz sznurek lub dratwa. Mniejszą gwiazdkę pokryłam białym embossingiem a drugą zrobiłam z płótna craftowego, dodałam trochę Miki-śnieg oraz sznurek. 




użyte materiały: papier Przy kominku-03,06, płótno craftowe: studio75.pl, karton craftowy: Papierowa Galanteria.pl, Mika-śnieg, kwiat, puder Embossing-Opaque white: sklepik.na-strychu.pl,
Glitter Snow, tusz do embossingu: Scrap.com.pl


dziękuję za odwiedziny i komentarze:) pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. uuuuu powiało zimą ale jednocześnie zapachniało swiętami :)))) cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak piękniek jak magicznie, jak świątecznie. Cudną karteczkę prezentujesz o niesamowitej niepowtarzalności. Bardzo mi się podoba.:)Pozdrawiam i....czekam na listonosza:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest a gwiazda boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimowo :) Piękna kartka!
    Pozdrowionka :)
    P.S. Jak by się ta Dziewczyna nie zgłosiła, to ja jestem chętna i adres od razu wyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kartka, śliczne papierki, bez choinkowo, a i tak bardzo świątecznie, środek gwiazdy pięknie przystroiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka:)Takie proste najładniejsze .

    OdpowiedzUsuń
  7. Simpel idea and very beautiful card!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna gwiazda na pierwszym planie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka:) Bardzo delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka z cudowną pierwszą gwiazdką, która rozbłyska na niebie w wigilijną noc

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna kartka ,
    z przyjemnością dołączam się do obserwatorów Twojego bloga :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza karteczka:)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny i miłe słowa - Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna! dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja pierwsza gwiazdka Wandziu jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu S&M :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger