września 14, 2013

Na zawsze razem

Pochmurno pada deszcz taka pogoda u mnie:( Dzisiaj pokazuję karteczkę którą zrobiłam z okazji ślubu według mapki 13arts-wyzwanie#10-mapka, media i stemple. Jako mediów ja użyłam tusz do stempli, tusz Distress Ink, tusz i puder  do embossingu , mikrokulki, Glossy accents i stemple motyl i kwiatek.

oto moja karteczka




użyte materiały: papier Kapuśniaczek- pastele: Galeria Papieru.com.pl, 
papier  All is love z naklejkami: 13arts.com, wykrojnik Para: Scrapek.pl, tusze, stempel Motyl: Scrap.com.pl, stempel Kwiatek od Moni, różyczki Dp Craft: sklep papierniczy, Glossy accents:Na Strychu


dziękuję za odwiedziny i komentarze:)  Wanda



5 komentarzy:

  1. Świetne połączenie papierów :-)))Piękna kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa interpretacja mapki . Dziękujęmy za udział w wyzwaniu Ewik DT 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zachwycam i zostaję fanką TWOICH prac:)SUPER::))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger