lipca 18, 2013

Słodka dorosłość:)

I znowu u mnie na słodko tym razem z okazji osiemnastych urodzin zrobiłam babeczkę i zapakowałam w pudełeczko które zrobiłam z dwóch pasków kartonu i skleiłam na środku. Podstawę babeczki w pudełku zrobiłam według kursu  tu. Babeczkę posyłam na dwa wyzwania:
 123 scrapuj TY- z cyfrą
Diabelski Młyn- Na słodko







użyte materiały: papier Baby Step, cyfry, Glossy accents: Scrap.com.pl, I kropka-Kropki na kawie z mlekiem, Tag : Galeria RAE, zawieszka Lew: Allegro

Aby zrobić takie pudełko o wymiarach 10x10 cm  potrzebujemy dwa paski kartonu 10x50 cm,  ja zrobiłam ze ścinek kartonu i sklejamy na środku zaznaczone na zdjęciu i dowolnie ozdabiamy.







dziękuję za odwiedziny i komentarze:) Wanda

16 komentarzy:

  1. Śliczna babeczka w ślicznym pudełku.Babeczka jest smakowita i jak prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezent! Bardzo dziękuję za odnośnik do pudełka - na pewno mi się przyda!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne babeczka, aż chyba sama postaram się coś takiego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna babeczka :)) no i to pudełko super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudo...babeczka mnie zachwyciła!
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka genialna babeczka, jest fenomenalna, super!

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie na candy :-)
    http://evemarzec.blogspot.com/2013/07/candy-na-nowy-poczatek.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. smakowiata ta Twoja babeczka i świetnie ją zapakowałaś

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę przyznać, że jestem zachwycona tą pracą! stworzyłaś prawdziwe cudo, babeczka - bombowa, ale opakowanie to już absolutna rewelacja :) całość świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę taką babeczkę i jestem absolutnie oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna babeczka!!!
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna praca! Babeczka pięknie"wypieczona" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Popadam w depresję, co post , to jakaś SZAŁOWA praca! ;)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger