września 24, 2012

Ja i Ty

Długo mnie nie było na blogu jestem jeszcze przeziębiona i muszę rękę oszczędzać,  ale tworzyłam wtedy nie myślę o problemach Najpierw pokażę  kartkę ślubną z moim ulubionym wykrojnikiem PARA. Bardzo lubię ten wykrojnik, który pojawia się w moich pracach bardzo często. Umieściłam fragment przepięknej piosenki " Ja i Ty" Hani Stach i Łukasza Zagrobelnego. Zgłaszam swoją kartkę na wyzwanie#10  Craft4you" muzyczne wyzwanie z cytatem"

" Bo Ja i Ty, Ty i Ja..
Zatrzymał się czas.
A świat wokół nas.
Niech dokąd zechce gna.
Ja i Ty, zawsze już Ty i Ja
Czy jawa, czy sen
Nieważne już nic, bo wiem
Już na zawsze Ty i Ja".





 
materiały użyte: papier After Five Crevat, papier Minerva - Melissa Frances: Craft4You, wykrojnik Para: Scrapek.pl, proszek do embossingu- biały, tusz do embossingu: Scrap.com.pl, 
 dziurkacz EK Success Double Crochet: Scrap Market.pl, perły samoprzylepne Craft glamur, papier Beau- Papermania, Dekor pasja -Craft Fun: sklep plastyczny


dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


 

4 komentarze:

  1. Mmm, jaka uczuciowa kartelucha! :)

    Zdrowiej, Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Elegancka i romantyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pastelowe kolory - ja coś nie mam serca do tej pary - u ciebie prezentuje się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, jest bardzo elegancka, dużo zdrówka życzę, pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki u mnie:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger