czerwca 22, 2012

Podziękowanie

Koleżanka złożyła zamówienie na trzy kartki z podziękowaniem dla pań z przedszkola. Kartki zrobiłam proste z gotowych baz kartkowych, które kupiłam w sklepie papierniczym. W środku są życzenia od dzieci i rodziców. Kartki mają zaokrąglone brzegi więc posyłam na wyzwanie do Digi-scrap a temat to: "Koniec roku szkolnego". Przepiękny napis: " Dziękujemy za ......"  pochodzi od Joli 






użyte materiały: papier Love Games: Polka: Craft4You.pl, wykrojnik Medalion: Srapek.pl, stempel Motyl, tusz do empossingu, puder do embossingu: Scrap.com.pl, róże romantic - czerwone: ScrapMarket.pl
napis Dziękujemy -jolagg.blogspot.com, stokrotki własnoręcznie zrobione z papieru czerpanego.



dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

14 komentarzy:

  1. Padłam z zachwytu... chciałabym dostać taką karteczkę od swoich uczniów

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne karteczki, Panie na pewno będą zachwycone i przeszczęśliwe:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające! Ślicznie wyglądają:)
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są, takie eleganckie i dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i elegancka - piękne embossingowe róże i motyl

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so beautiful and elegant!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace :)
    Jeśli zgłaszasz się na wyzwanie digi-scrap.pl to proszę podaj link do wyzwania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne podziękowania!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger