maja 29, 2012

Zapraszam na filiżankę kawy....


Nie mam jeszcze  wprawy z mixed mediami i chciałam spróbować, więc na  bazę przykleiłam karton brązowy pomazałam białą farbą akrylową , odbiłam motylki tuszem do embossingu i pokryłam Perfect pearls super rzecz na razie mam jeden kolor, popsikałam Glimmerem i w ten sposób powstał mój kolejny Tag, który posyłam na wyzwanie UHK Gallery- filizanka kawy. Środki kwiatków to ziarenka kawy a unoszący się dymek zrobiłam kawą zmieloną, którą przykleiłam klejem,  aż mam ochotę na kawkę:)






materiały użyte: papier karton brązowy, baza Tagowa, pigment Perfect Pearls- Perfect Copper, Glimmer Mist, Cracle accents, tusz Distress Ink-antique linen, tusz do embossingu, kwiatki białe: sklep Scrap.com.pl, papier UHK Gallery- Mousse Fraise: Scrapek.pl ,  resztki papieru Cynamonowe sklepy nie pamietam gdzie zakupione.


dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

4 komentarze:

  1. Piękny kawowy tag! Aż mi się kawki zachciało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...akurat popijam kawkę;)
    Świetna praca;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. aj kawki nie pije, ale aromat Twojego tag czuć u mnie w domu:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger