stycznia 29, 2012

Ślub

  W Kreatywnym Polu -Blog Hop  jest ogłoszona zabawa w której  należy znaleźć  wskazówki umieszczone na blogach projektantów i zrobić pracę według wytycznych. Ostatnio wygrałam piękne stemple w Agateri wybrałam m.in. Młoda Para. Z tym  stemplem zrobiłam kartkę ślubną Tri-fold , oraz umieściłam  wszystkie wytyczne z wyzwaniowy blog- hop  na małym kwadracie kartki.  Stempel odbiłam na kalce ozdobnej i pokryłam embossingiem.




wytyczne:
wstążka, sznurek, koronka – koronka
materiał lub gaza, filc  -  filc biały
guzik mały, duży – guziczek kwiatuszek
przeszycia –ręczne trochę krzywo
 kwiatki –   wycięte z filcu  dziurkaczem (trochę się męczyłam ale są słodziutkie)
ćwiek -  jeden w środku kwiatuszka
kropki – glossy accents, Glass Deco
kolor biały – kwiatuszki ,ramka, kropki

 materiały użyte: papier kolekcja Victoriana:Emma, Glossy accents, puder biały do embossingu, tusz do embossingu Latarnia morska: Scrap.com.pl, stempel Młoda Para:Agateria



dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

7 komentarzy:

  1. Powiem Wando,że robisz niesamowite i piękne rzeczy.Nigdy nie widziałam takiej kartki,albumu czy babeczki z bliska jestem zafascynowana Twoimi pracami:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Podziwiam, że zmieściłaś wszystkie wytyczne na tak niewielkiej powierzchni :) Bardzo podoba mi się ta forma kartki, muszę ją przy najbliższej okazji przetestować :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ! moja inspiracjo! cieszę się że prezentujesz swoje prace bo często podpatruję co zrobiłaś. Koniecznie muszę zrobić taką karteczkę bo jest cudna i taka inna:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca i jaka czasochłonna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i pracochłonna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger