lipca 20, 2011

Ślub w brązach

Nie wiem jak Wy, ale ja lubię ten kolor a że kartka zrobiona jest  w odcieniach brązu - to zgłaszam ją na 1 wyzwanie UHK Gallery - Na brązowo, dodałam koloru ecru, żeby podkreślić barwę brązu. Mój nowy nabytek to Glimmer Mist, którym pokryłam ramkę i kwiatka super efekt oczywiście mało widoczny na zdjęciu, ramka pomalowana farbami akrylowymi pokryta Crackle accents.



















                                                                kieszonka na kupon totolotka




                                                                      motylek z naszyjnika

 materiały: papier Sklepy cynamonowe, ćwiek, Cracle accents, Glossy accents, Glimmer Mist, Life Documented: scrap.com.pl,
kwiatek:craft4You, ramka: Scrapiniec









dziękuję za  komentarze i odwiedziny:)

5 komentarzy:

  1. Ładniutka, ale motylek po prostu boski...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka! Bardzo pomysłowa i w kolorach, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDO!! Świetne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności, tez bardzo lubię kartki w brązach...chociaż ostatnio u mnie ich mało...ogólnie mnie mało, ale cały czas staram się nadrobić zaległości;)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pomysłowa ta zasówka!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger