października 25, 2018

Świąteczne Candy

Witam serdecznie!
Z okazji urodzin mojego bloga chcę Wam podziekować za te cudowne 8 lat w blogosferze, za to, że nadal jesteście ze mną oraz że motywujecie mnie do dalszej pracy. I z tej okazji przygotowałam dla Was świąteczne rozdanie. Do zabrania: cekiny gwiazdki, tekturki świąteczne, kalendarz 2019r., scrapki wykrojnikowe(np. cyfry, litery, gałązki, listki, kwiaty, ramki), bazy kartek, różne zawieszki, małe arkusze - papiery a reszta będzie niespodzianką.

Regulamin:
- organizatorem rozdania jestem ja i ponoszę koszty przesyłki
- zostawić pod tym postem komentarz wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie
- nie biorę pod uwagę blogów tylko z Candy
- proszę podlinkować tego posta u siebie razem z banerkiem
- jeśli nie jesteś moim obserwatorem, miło mi będzie jak dołączysz do mojego grona:)
ale nie jest to warunek konieczny, choć miło mi będzie Was poznać bliżej:)
- adres do wysyłki w Polsce ( osoby mieszkające za granicą mogą uczestniczyć w zabawie pod warunkiem posiadania polskiego adresu)

Zapisy bedą trwały od 25.10-17.11.2018 r. do północy. Wśród wszystkich spełnionych zasad w dniu 18 listopada wyłonię szczęśliwego zwycięzcę. Zwycięzca proszony jest o przesłanie danych do wysyłki wanda.borys@wp.pl
Czekam 3 dni na zgłoszenie się potem wybieram kolejną osobę.
Zapraszam do zabawy :)




29 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję ósmej rocznicy blogowania i życzę jeszcze wielu owocnych lat w blogosferze :)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna rocznica, gratuluję Wandziu i życzę kolejnych udanych lat w blogosferze, wielu inspiracji oraz nieustającej weny twórczej. Z miłą chęcią przygarnęłabym te śliczności, ustawiam się więc grzecznie w kolejce.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 8 lat blogowania.
    Oczywiście na kalendarz mam chrapkę :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych lat blogowania :)
    Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu lat blogowania i życzę wielu kolejnych. Z przyjemnością zapisuje się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacja z okazji tylu inspirujących lat blogowania! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy! Banerek jest na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna rocznica, gratulacje !!! :) życzę kolejnych twórczych lat.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce, banerek już u mnie świeci.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała rocznica:) Gratulacje!!! I z miłą chęcią wezmę udział w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna rocznica! Bardzo szybko ten czas leci ;) Życzę Ci kolejnych wielu pięknych twórczych rocznic i równie pięknych kolejnych prac. Z miłą chęcią wezmę udział w Twojej zabawie. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję jubileuszu,chętnie wezmę udział w candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. 8 lat to poważna rocznica , gratuluję wytrwałości ale jak się tworzy tak piękne prace to jest co pokazywać przez długie lata. Obserwatorem już jestem , banerek umieściłam, do zabawy się zgłaszam. Pozdrawiam Cię i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała rocznica! Wszystkiego dobrego, również przyłączam się do świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo wielkie gratulacje z okazji 8 lat blogowania. Ustawiam się kolejce, banerek zamieszczony, obserwuję od dawna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w Zaciszu Lenki i tak tutaj trafiłam wprost na urodziny!Fajnie że aż tyle czasu piszesz, że piszesz regularnie i po czytałam i widzę że też ckekawie. Życzę Ci aby wszystko układało się tak jak sobie zaplanujesz, abyś tworzyła kolejne posty, aby przybywało obserwatorów :) Kolejnych sukcesów i radości. Chętnie ustawię się też w kolejce po słodkości. Pozdrawiam serdecznie Justyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 8 lat blogowania i życzę wielu, wielu kolejnych :-) Pięknych, kolejnych prac będących inspiracją dla nas, wielu obserwatorów i komentatorów twórczości też życzę :-)
    Obok skrapków, z racji nie posiadania maszynki nie przechodzę obojętnie, zatem i ja ustawiam się w kolejce po słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wandziu trzymam kciuki za klojene 8, 18 i 88 lat na blogu :) inspiruj nas kochana :) Gratuluję wspaniałej rocznicy . Z przyjemnościa staje w ogonku:) już raz mi się poszczęściło u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 8 lat to szmat czasu - gratuluję :))
    Na zabawę z chęcią się zapisuję !

    OdpowiedzUsuń
  18. 8 lat - podziwiam Twoją wytrwałość :) Życzę Ci jeszcze przynajmniej kolejnych 9 lat blogowania :) Z przyjemnością zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 8lat i jak przeleciały te lata. Życzę kolejnych równie twórczych i pełnych pomyslów lat.Zapisuję się do zabawy i serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Wandziu tylu lat! i życzę kolejnych pełnych pomysłów i radości. Stanę w kolejce po kalendarz, a jeśli los mi dopisze, to wszystkie inne cudeńka przydatne do tworzenia karteczek wylosuj dla drugiej osoby bo wiesz, że u mnie by się marnowały:-) cieplutko pozdrawiam i banerek wywieszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna rocznica. Życzę aby kolejne lata blogowania przyniosły wiele radości i były pełne twórczej weny :-). Zapisuję się do zabawy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdeczności z okazji ósmej rocznicy blogowania Wando i życzę wiele radości i zabawy w tym co robisz, wspaniałych postów i wiele przepięknych prac! Zapisuję się do zabawy i info umieszczam na swoim blogu, pozdrawiam Small Megi

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny staż Wandziu - serdecznie Ci gratuluję i życzę wielu kolejnych, równie udanych lat!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje kolejnych pięknych prac i dalszych bardzo szczęśliwych lat , zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę, a mi właśnie stuknęło 7 latek w blogosferze :) Też z tej okazji organizuję CANDY na które wszystkich, jak i Ciebie Wando, serdecznie zapraszam. A Tobie chciałabym życzyć dalszych twórczych lat, rozwijania się w tej dziedzinie, a może i podobnych. Niewyczerpanych pomysłów, ciekawych doświadczeń. Aby warsztat z każdym dniem bogacił się coraz bardziej przynosząc radość Tobie i obdarowywanym Twoimi pracami. Powodzenia i wszystkiego dobrego :)Zapraszam na moje candy, a na pasku bocznym, zaraz pod moim, jest zdjęcie do Twojego Candy.
    https://marzka30.blogspot.com/2018/11/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję jubileuszu, życzę dalszego cudownego tworzenia i wielu radości płynących z tego :) chętnie wezmę udział w candy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję imponującego stażu i ustawiam się w kolejce po cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję tylu wspaniałych lat i życzę dalszych sukcesów , rozwoju. Niech to co robisz daje Ci wiele satysfakcji .Życzę byś miała czas dla siebie i mogła się wyżywać twórczo .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger