listopada 09, 2014

Wyniki Candy:):)

Witajcie! 
Czas rozdać moje słodkości. Na początku jednak pięknie dziękuję za wszystkie miłe słowa i chęć udziału w mojej zabawie :) Witam nowe obserwatorki mojego bloga i cieszę że dołączyliście i mam nadzieję że będziecie do mnie zaglądać i pozostaniecie na dłużej. Do zabawy zgłosiło się 115 dziewczyn. Starałam się do wszystkich zajrzeć i obiecuję że będę do Was zaglądać. Wszystkim serdecznie dziękuję za chęć udziału w zabawie, gdybym mogła to każdą z Was bym obdarowała :)
No dobrze to już nie przedłużam i ogłaszam że machina losująca w postaci Pana Randoma wylosowała.....

pod numerkiem 82 znajduje się Ewa  hubka38


a nagroda pocieszenia do nr 15 i 89


  

                                 do Kasi   Misiówa i Spółka:-)        
                                 i  Karoliny Karolina_Wycina


Dziewczyny proszę o przesłanie swoich adresów na maila wanda.borys@wp.pl postaram się wysłać jak najszybciej :)
Gratuluję dziewczyny :):):)  Pozdrawiam






33 komentarze:

  1. O jak super, jak się ciesze, bardzo dziekuje!!! już piszę na adres:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. I gratuluję serdecznie pozostałym osobom!:)) I cieszę się razem z nimi:D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zwyciężczyniom :)
    dziękuję za wspaniałą zabawę :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ewie, Kasi i Karolinie szczęścia w losowaniu. :)
    Dziękuję za wspaniała zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranym i dziękuję za miłą zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za świetna zabawę, milo było pomarzyć o tym zestawie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :* Dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęśliwcom, wygrały naprawdę wartościowe rzeczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za zabawę, a dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę. Miałam nadzieję ale było nas za dużo. Trudno się mówi i żyje się dalej. Gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, jakie to przyjemne coś wygrać, dziękuję pięknie i gratuluję pozostałym uczestnikom!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję:) Dziękuję za dobrą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle było miło :) Dziekuję i gratuluję!!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwyciężcom.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i ja, dziękuję za zabawę! Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za miłą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  22. gratki dla dziewczyn
    dzięki za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. o jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za zabawę- nadal jestem w szoku.......:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dziękuję za zabawę:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger