września 30, 2013

Zapraszam na moje słodkie rozdawnictwo:)



W listopadzie mija 3 lata od założenia bloga, jak to zleciało:)
Bardzo Wam dziękuję za te wszystkie wspólnie spędzone chwile za przemiłe i serdeczne komentarze, które są nieocenione dla mnie:) Zapraszam Was na moje słodkie rozdawnictwo:) 





Aby zostać posiadaczem słodyczy wystarczy w komentarzu dać mi znać, że macie na nie ochotę oraz umieszczenie informacji na swoim blogu w poście  lub na pasku bocznym informacji o candy.

  Candy trwa od 30.09. do 8.11.2013 a następnego dnia odbędzie się losowanie szczęśliwca.

Chciałabym także wynagrodzić osoby komentujące, dziękuję Wam za przemiłe
 komentarze i czas, który poświęcacie nie tylko na obejrzenie, ale i ocenę moich prac.

Spośród komentarzy pozostawionych od stycznia 2013 wylosowałam wcześniej nagrodę dla Komentatora:)

Znajdziecie tu:

  • tekturki CraftyMoly
  • zawieszki i ozdoby metalowe
  • wstążki, sznurki, koronki bawełniane
  • kwiatki szydełkowe
  • notes i przepiśnik
  • Kolekcja Zimowa 2012 - zestaw 6 papierów 30x30 CraftyMoly
  • Papier 6x6 All Aboard Papermania
  • Tagi
  • ramki i ornamenty MS

 



173 komentarze:

  1. pomimo ,że pierwsi szczęścia w losowaniu nie mają to i tak się zapisuję , bo ktoś pierwszy być musi . Gratuluje Ci wytrwałości w blogowaniu i dalszych twórczych dni życzę . Oczywiście ,że chętna jestem na przygarnięcie tych słodyczy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, zdaje się że jestem pierwsza :)
    Gratuluję minionych lat i życzę kolejnych równie owocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe CANDY, u Wspaniałej OSOBY, cieszę się, że trafiłam na Twój blog pełen pięknych prac, , że trafiłam na Twó blog pełen wspaniałych arcydzieł. Gratuluję rocznicy i życzę Ci....wspaniałych ludzi na Twojej drodze, wspaniałych i pięknych pełnych pomysłów prac, no i przede wszystkim uśmiechu, spełnienia marzeń oraz...wszystkiego co się szczęściem zwie. A ja liczę na to szczęście u Ciebie bowiem piękną pakę wspaniałych rzeczy przygotowałaś. Jestem chętna, obserwuję z przyjemnością i ustawiam się w pewno długachnej kolejce po te CUDOWNOŚCI. Pozdrawiam i zapraszam w me skromne strony blogowe
    http://kleksowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. podglądam od dłuższego czasu i cieszę swoje oczy Twoimi cudownymi pracami. Gratuluję 3 lat kreatywnego działania na blogu :) z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie bo cukierasy cudowne (zwłaszcza Twój notes i przepiśnik!) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 lata to już coś, a na pewno będą jeszcze kolejne. Ja jestem tu od niedawna ale jak weszłam to zostałam. Zorganizowałaś wspaniałe słodkości. Ogromny zestaw, Ja już mogę z góry zrezygnować ze wszystkiego byle by mieć taki notes i przepiśnik. W życiu sama przepiśnika nie wykonam, a ten cudny. Powodzenia wszystkim i niech nam fortuna sprzyja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę gratulować rocznicy w listopadzie:-))) Marzę o przepiśniku, dlatego ustawiam się po Twoją piękną pracę :-))) Pozdrawiam cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy lata??!!
    Gratuluję i życzę wielu, wielu kolejnych twórczych lat ;-)))
    Cukieraski kuszące więc się w kolejce ustawię...
    Może przy tak pięknej dacie i okazji szczęście się do mnie uśmiechnie ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna rocznica :) Trzy latka - Gratulacje!!! Życzę kolejnych twórczych roczków :)
    Chętnie przyłączę się do zabawy :)
    Pozdrawiam
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego na kolejny roczek:) Cudne cukieraski więc ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję super stażu :) życzę kolejnych latek ,równie owocnych :) Stoję oczywiście w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wspaniałej rocznicy :) Zyczę kolejnych twórczych i wspaniałych lat :)
    I oczywiście ustawiam się po wspaniałe cukierasy :)
    Banerek już powieszony: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wandziu. No jakże mogłabym nie zapisać się na te Twoje cukieraski. Życzę Ci tak wspaniałych pomysłów na następne naście lat i twórz Kobieto bo pięknie to robisz. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo i ja sie ustawiam w kolejce po te cudne słodkosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale wspaniałe słodkości, z przyjemnością się zapisuję.
    a babeczki widzę ostatnio częsty motyw. ja tez niedługo wrzucam nową szatułkę decoupage ;D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:) Trzy lata to piękny staż, gratuluję:) Ja niedługo dopiero roczek w blogowaniu będę obchodzić, więc zapraszam na moje rocznice Candy http://weronkaa84.blogspot.com/2013/09/ogaszam-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje i życzenia dalszej owocnej ale i pełnej przyjemności pracy twórczej :) i oczywiście zapisuję sie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje wytrwałości :) Trzy lata to kawał czasu.
    Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Renii

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech te lata się pomyślnie rozmnożą :)
    Do zabawy również się dopisuję, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudeńka :) Piękne cukieraski!
    Zapraszam do siebie na candy
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje 3 latek, banerek zaraz dodam i na candy się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Moc gratulacji z okazji 3 latek blogowania!
    Kolejnych owocnych lat!
    Z radością wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moc gratulacji z okazji 3 latek blogowania!
    Kolejnych owocnych lat!
    Z radością wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję 3 latek blogowania i życzę jeszcze wielu wielu tak twórczych i owocnych lat:) Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiśnik i notes cudny:)Może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czas ucieka szybko... Ciekawe czy jakbysmy sie zobaczyly na zywo to jakbysmy sie czuly, czy tak jakbysmy sie znaly te pare lat? :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale słodkości - notesy cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale słodkości - notesy cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejna w kolejce dziewczyna liczy na szczęście. Szczególnie podoba mi się tekturka ze Świętą Rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również się zapisuję po te cukieraski :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje! Kolejnych twórczych dni życzę:)
    Staję w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję tych trzech lat, stworzyłaś bardzo przyjazne i ciepłe miejsce
    chętnie stanę się posiadaczka tych słodkości
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością wielką przyjmę takie słodkości.
    Link do posta o Candy http://papiliodemoleus.blogspot.com/2013/10/candy-u-wandy.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Również ustawiam się w kolejce po słodkości:))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję rocznicy i życzę, aby wena nigdy Cię nie opuściła!
    I chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Droga blogowa Koleżanko! Jeżeli w "wieku przedszkolnym" potrafisz już tyle, co będzie dalej? :D
    Niesłabnącej pasji i pomysłów Ci życzę!!!
    I oczywiście zgłaszam się do Twojego słodkiego rozdawnictwa:)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  36. Najlepszego! Życzę kolejnych cudownych rocznic :).

    Pozdrawiam!
    http://przy-kominku.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja też chętnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolejnych lat pasjonującego blogowania życzę! Dołączę do kolejki: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała! Oczywiście serdecznie zapraszam do mnie : www.coral-amour.blogspot.com :) znajdziesz tu również swój baner :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Dopisuję się z wielką przyjemnością! Zapraszam również do mojej rozdawajki:
    szezlaczek.blogspot.com :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję kolejnej rocznicy w blogowaniu :) 3 latka to już całkiem niezły czas, ale życzę Ci jeszcze wielu takich rocznic, które spędzisz wraz ze swoimi fankami ;)
    Aa no i życzę Ci oczywiście dużo weny twórczej i jeszcze więcej wolnego czasu, aby zrealizować wszystkie pomysły ;)

    Ustawiam się w kolejce, może tym razem mi dopisze szczęście. Pozdrawiam serdecznie

    Zapraszam do mnie: http://beatka2041.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. cudeńka, śliczne notesy, uwielbiam szydełkowe kwiatki. zgłaszam się i gratuluję takich blogowych urodzin i życzę jeszcze 100 następnych w tym cudownym blogowym świecie :) nitkapanipee.blogspot.com obserwuje i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne cukiereczki przygotowałaś. Przydałyby mi się te przydasie nie tylko do robienia kartek :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne candy do wygrania, więc chętnie się przyłączę :D
    Banerek wisi u mnie o tu: http://craftykittysnook.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję trzech lat blogowania.
    Cudne prezenty przygotowałaś, oczywiście chcę!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje kolejnej rocznicy - ja także się zapisuję i już stoję w kolejce:) pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych owocnych lat
    http://efkakartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Życzę stu lat twórczej twórczości :)
    oraz ustawiam się w kolejce po candy :)
    http://skoknaszafe.blogspot.com/
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam :) z przyjemnością ja również dołączę do zabawy :)
    Banerek umieściłam na pasu bocznym na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wspaniała rocznica- gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i nieustającej weny w tworzeniu
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  50. alez piekna robota - nie moge nie sprobowac sil cuda chcesz oddac :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję 3 rocznicy i życzę kolejnych:)
    a że słodkości uwielbiam to się zapisuję:)
    pozdrawiam
    banerek umieściłam tu http://agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Choć dopiero raczkujemy w blogowym świecie, mamy już obraz wspaniałych prac. Więc z miłą chęcią weźmiemy udział w candy:D
    Pozdrawiamy, dziewczyny z bloga http://in-staat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję serdecznie 3 lat blogowania i życzę kolejnych, wspaniałych, pełnych twórczości lat :) I z wielką przyjemnością wezmę udział w candy, bo jest o co sie starać - same cudowności :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję trzech lat, szkoda, że w tym czasie mnie tu nie było, ale myślę, że od teraz nadrobię. Cieszę się, że ludzie tworzą candy bo dzięki temu odnajduję nowe inspirujące blogi^^ Oczywiście dopisuję się po pyszności:) Pozdrawiam:)
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. gratuluje tych wspaniałych 3 lat, szkoda ze dopiero teraz natknęłam sie na Twojego bloga :) ale nic straconego zagoszczę tutaj na dłużej :)
    pozdrawiam
    malina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję 3-lecia!Pozdrawiam serdecznie i zapisuję się chętnie.papa:)

    OdpowiedzUsuń
  57. O tak, czas leci zbyt szybko... Zgłaszam się. Obserwuję, a banerek tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  58. zrobione więc ustawiam się w kolejce. 3 lata super ja dopiero kilka miesięcy:) ale może kiedyś też będę świętować 3 lata : ) banerek tutaj http://jagatakrr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. więc i ja grzecznie staję w ogonku :)
    pozdrawiam serdecznie!

    www.mojepapierowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja także chętnie ustawiam się w kolejce.
    Gratuluję!
    http://scrap-ec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się :)
    banerek jest na www.izusiaizusija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych:) Z chęcią wezmę udział w Twoim Candy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudeńka !!! Ja także stanę w kolejce :)
    http://alicja-szyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Trafiłam tu przez przypadek, ale jestem tak oczarowana pracami,że zostaję na dobre. Banerek wklejam i obserwuję =)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję tak długiego czasu blogowania i życzę jeszcze wielu, wielu lat!
    Do zabawy się przyłączę i będę zaglądała częściej:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ależ długa kolejka po te slodkości .Ja z przyjemnością dołączę do zabawy ,a teraz pobuszuję troszkę po Twoim blogu jeśli pozwolisz.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wielu kolejnych lat pełnych weny Ci życzę:) Trafiłam tu przypadkiem, więc szybciutko sie ustawiam i biegne pobuszować po Twoim blogu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kolejne piękne twórcze miejsce, gdzie rodzą się dzieła z Sercem:)
    Życzę samych Radosnych chwil:)
    Niestety, jeszcze nie prowadzę bloga, więc nie mam gdzie podpiąć informacji o Twoich słodkościach.
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego Dobrego dla Ciebie Wando!:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  69. Wszystkiego dobrego na następne lata blogowania! Chętnie dołączam do zabawy :)
    http://justmycraft.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowna rozdawajka, wszystkiego dobrego na następne twórcze lata! Oczywiście ustawiam się do kolejki i zyczę Ci wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się do zabawy bo mam wielką ochotę na Twoje cukiereczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. świetne cukierasy, chętnie i ja wezmę udział w zabawie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Trafiłam tu przez przypadek i nie mogę przejść obojętnie koło takich cukierasków, więc grzecznie ustawiam się w kolejce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy po takie słodkości. Baner na pasku bocznym mojego bloga :) http://szydelkiemwoko.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo byłoby mi miło dostać takie śliczne cudeńka. Baner zamieściłam już na Powoluśku. Zapraszam też na swoje, chlebowe candy. Aldi

    OdpowiedzUsuń
  76. i ja grzecznie ustawiam się w kolejce ....kto wie może tym razem mi się uda

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję serdecznie i ustawiam się w kolejce po cudowne słodkości. Jasiulowa.

    OdpowiedzUsuń
  78. Ustawiam się w kolejce po te cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękne dzieła prezentujesz na swoim blogu ;) Trafiłam tutaj przez przypadek, ale pewnie będę co jakiś czas zerkać na Twoje arcydzieła :) Przyłączam się również do Twojego candy: tesiag.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Obok takich cudeniek nie można przejść obojętnie :) Chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  82. Zapisuję się, notesy idealne jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluje trzech lat blogowania !!!
    Obok takich pięknych notesów nie sposób przejść obojętnie, staję więc w długim ogonku. :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Witaj Wandziu, jak widać świat blogowy jest ogromny, bo dopiero trafiłam do Ciebie, zwabiona cudnym przepiśnikiem i notesem. Najgoręcej gratuluję trójeczki i życzę samych radości płynących z blogowania :)

    Serdecznie zapraszam w moje skromne progi:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja również jak koleżanka wyżej trafiłam do Ciebie przypadkiem i pierwszy raz! Piękne kartki tworzysz !!! Zapraszam również do mnie na rozefiolkiianiolki.blogspot.com i zapisuję się oczywiście na słodką rozdawajkę :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  86. Wspaniałości! Chętnie spróbuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratuluje Rocznicy!
    Notesy przesliczne...
    z chęcią bym je przygarnęła, więc dopisuje się do kolejki.

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluje! Trzy lata to już naprawdę sporo :)
    Cudowności oferujesz, więc chętnie dołączę do tej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce banerek na http://siljia.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  90. I ja chętnie ustawie się w kolejce po te cudne przydasie:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratuluje tych 3 lat blogowania i z chęcią dopisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Zapisuję się po te cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Z chęcią zgłaszam się do udziału w zabawie :)
    Baner u mnie na pasku bocznym: http://ivi-art.blogspot.com/

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  94. zapisuje sie z wielkim entuzjazmem :)) i zycze nastepnych 3333333 rocznic bloga :)
    pozdrawiam :))
    a banerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  95. Z przyjemnością się zapisuję i zostaję na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Z chęcią ustawie sie w kolejce i gratuluje rocznicy:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję trzech lat blogowania. Mój blog też ma trzy lata. Staję więc w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudeńka! Zapisuję się i zapraszam na Rozdawajkę do mnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  99. Z wielką chęcią i ja się zgłaszam :).. Cieszę się, że dzięki Twojemu candy do Ciebie trafiłam :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  100. Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  101. no i dotarłam na koniec baaardzo długiej kolejki. Skoro taka długa tpo na pewno dobre rzeczy rozdają hihi...
    Pięknie tworzysz. Zostaję wiec na dłużej bo wiele inspiracji tu widzę:)
    http://skarbymagielnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. no i dotarłam na koniec baaardzo długiej kolejki. Skoro taka długa tpo na pewno dobre rzeczy rozdają hihi...
    Pięknie tworzysz. Zostaję wiec na dłużej bo wiele inspiracji tu widzę:)
    http://skarbymagielnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Gratuluję :) I zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Gratulacje! Oczywiście zapisuję się w tej długiej kolejce po te cuda:-)

    OdpowiedzUsuń
  105. Śliczności! Przepiśnik skradł moje serce ;) Banerek na: bransoletkownia.blogspot.pl Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  106. Przesłodkie cukierasy :)
    Zapisuję się i zapraszam do zabawy u mnie :
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/2013/09/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  107. Czas pędzi jak oszalały, to już 3 lata , gratulacje :)
    Z chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Ale dużo chętnych :) I ja się ustawiam :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam chęć udziału w zabawie:)
    Gratulacje 3 latek!

    OdpowiedzUsuń
  110. Widzę, że kolejka długa, przez 3 latka zdążyłaś nazbierać fanów :D Przyłączam się radośnie i przesyłam najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  111. Dużo chętnych, ale i ja z nadzieją staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  112. ooooo ile chętnych i ja tak późno trafiłam na takiego bloga! Chętnie się zgłoszę do zabawy choć szczęścia nie mam w nich żadnego. Życzę dalej tak twórczej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  113. W końcu mam chwilkę, żeby stanąć tutaj spokojnie :)) "znam" Cię od samego początku blogowania i bardzo się z tego powodu cieszę! I zawsze zaglądam z przyjemnością! Gratulacje!! Oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  114. cudeńka przygotowałaś :-)ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  115. Gratuluję rocznicy i życzę jak najwięcej :-) Zapisuję się i już marzę o tej pięknej nagrodzie...
    Zapraszam na mojego bloga:
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Chętnie przyłączę się do zabawy i jako początkująca scrapowiczka uda mi się wygrać te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Już myślałam,że nie dolecę na dół :) chętnie spróbuję szcześcia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękne prace, piękne prezenty. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Banerek na blogu: gdy-mam-czas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Trzy latka to już niezły dorobek :) Życzę kolejnych twórczych 33 lat :) Super by było wygrać taki notesik. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  120. Gratuluję rocznicy! :)
    Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  121. Zapisuję się chętnie do zabawy:) Gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  122. I jak tu się nie przyłączyć po takie wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Zapisuję się i ja :) Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Przepiśnik skradł moje serce, uwielbiam piec ciasta, ciasteczka i inne słodkości, jednak póki co nie mam gdzie spisywać ulubionych przepisów. Dlatego ustawiam się w kolejce po Twoje cuda :)
    Pozdrawiam i zapraszam na słodkości do mnie,
    Misiunia :)

    OdpowiedzUsuń
  125. zgłaszam się :)
    http://rebellioushandmade.blogspot.com/ <- banerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. również chętnie wezmę udział, baner: http://we-all-love-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. staję w kolejce :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    zapraszam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  128. Witam serdecznie.
    Gratuluję wytrwałości w blogowaniu.
    Mi już całkowicie brakuje na to czasu - moje maleństwo ma dopiero 2 miesiące i pochłania cały "wolny" czas rodziców.
    Oczywiście chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  129. Cudowne candy! Konkurencja jest duża, ale spróbować warto! Cieszę się, że trafiłam na twojego bloga - zupełnie przypadkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Gratuluję rocznicy i oczywiście życzę kooooolejnych :O)
    Z miłą chęcią się zapiszę na te cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  131. Z przyjemnością ustawie się w kolejce :)
    Baner na: http://www.love-yummy-cookie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Ja też się zgłaszam :)
    Obserwuję jako Basia Szczęsna, a baner dodałam na blogu: http://cosmeticsandbooks.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Życzę kolejnych owocnych lat na blogu! :)
    Obserwuję jako: Roksia
    Banerek: http://kwiatowamodazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Zgłaszam się również :)
    Baner: http://chatapodlasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. I ja, i ja się zgłaszam po te wszystkie wspaniałości...
    Banerek jest już u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  136. gratuluję tylu lat blogowania! i oczywiście zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  137. śliczny ten notes i przepiśnik ! Zgłaszam sie i już obserwuje :)
    Pozdrawiam :)
    Przy okazji zapraszam do mnie:
    http://oliwiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Wow gratuluję wytwałości i konsekwencji! 3 lata to jest COŚ :) Zgłaszam się do zabawy. Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. Gratuluję !
    Zgłaszam się ;)
    Banerek tutaj :http://pinku-art.blogspot.com/
    Obserwuję jako Aleksandra Sztal
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  140. gratuluję i życzę 100 lat, 100 lat.
    zgłaszam się do candy.
    banerek znajdziesz na; www.papieroweupominki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Jakie u tłumy, dopiszę się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  142. Życzę dalszej pracy i wytrwałości w swoim hobby, bo robisz piękne rzeczy ;) zapisuję się i banerek wklejam u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Chętnie się zapiszę na Twoje candy i z jeszcze większą przyjemnością dołączę do grona obserwatorów. Banerek zaraz wstawię u siebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  144. plusem takich candy jest odnajdywanie w sieci nowych, utalentowanych osób :) cieszę się, że do Ciebie wpadłam, z chęcią zostaję obserwatorem i zapisuję się na candy :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  145. Zapisuję się, choc to prawie ostatni dzwonek.Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  146. I ja się zgłaszam chętna na takie cudeńka...

    OdpowiedzUsuń
  147. Gratuluję wytrwałości i talentu!!!!
    Cóż, takie słodkości lubię! Ustawiam się w tej dłuuuugiej kolejce.
    Info na
    kraina-zyczen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. Jakie śliczności! Dopisuję się po cukierka! Może szczęście się do mnie uśmiechnie - już zamieszczam banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Wspaniałe cukierasy :) Przyłączam się do zabawy i życzę kolejnych lat twórczych działań :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Witam,
    Przyłączam się do zabawy. Gratuluje pięknych prac i życzę kolejnych rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  151. I jak dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie blogu, wiec zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  152. Śliczności, ale cukieraski mniam. Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://dotkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. Wspaniała rocznica - życzę wielu kolejnych !!!
    Przepiękne prace tworzysz, życzę wielu ciekawych pomysłów, czasu na ich realizację oraz sukcesów.
    Kolejka aż hen za rogiem po Twoje prezenty, zauważyłam i też postanowiłam się ustawić:)
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję - Terenia.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  154. Chętnych sporo i ja do nich dołączam ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  155. Ja tez sie zapisze:) Lstopad to moje urodzinki, wiec moze sie uda prezencik wygrac^^
    koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Serdecznie gratuluje rocznicy :) Masz wspaniałego boga. Życzę Ci samych sukcesów w dalszej pracy. I chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Gratuluję 3 roczków i życzę dalszej cudnej weny twórczej. Ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  158. Chętnie dołączam do kolejki po słodycze:)
    Pozdrawiam i banerek u mnie wstawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  159. Z chęcią ustawiam się w kolejeczce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  160. Gratuluję takiej rocznicy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  161. Gratulacje i ustawiam się w kolejce, bo grzechem byłoby nie skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  162. Ja także zgłaszam się. Gratuluję i pozdrawiam. Banerek dodany.

    OdpowiedzUsuń
  163. Cudeńka chcesz nam podarować :).

    I ja z chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  164. Z chęcią ustawiam się w kolejce po te cudeńka. : )
    Banerek na moim blogu: life-of-modeline.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  165. Jakie tu tłumy! Staję na końcu, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  166. Piękna rocznica, mam nadzieję, że i ja kiedyś takiej doczekam. A na razie zgłaszam się po cukierki. Banerek na blogu: aniolyidemonyrzeczywistosci.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger