września 22, 2017

Lift Asi

Witam ! Dzisiejsza praca jest liftem romantycznego kompletu , który wykonała Asia. Ja także jak Asia zrobiłam sama tło kartki. Kartkę papieru do akwareli pokryłam gessem  następnie za pomocą pasty żelowej i maski powstał wzór, po wyschnięciu popsikałam mgiełkami, które się fantastycznie rozlewały pomiędzy wzorem. Dodałam zembossowane serwetki,  mikrokulki , ramkę z masy MS , wycięte motylki a na koniec popsikałam klejem forystycznym i posypałam brokatem. . Do kartki zrobiłam pudełko które ozdobiłam. Kartkę otrzyma wyjątkowa osoba ,  moja  przyjaciółka. Swoją zliftowaną pracę posyłam na trzy wyzwania :









użyte materiały : papier Daydream 01, 04, karty : laserowelove.pl, stempel serwetki : zielonekoty.pl , mgiełki Pastel Pink, Lavender, Turquoise, Yellow, naklejka : 13arts.pl, mikrokulki, gesso , tusz SPLASH! Turquoise : essyfloresy.pl, tusz do embossingu, biały puder do embossingu, różyczki : sklepik.na-strychu.pl, masa MS : przyda-sie.pl, kwiaty jabłoni: dreamcraft.pl,
    

Kartka Asi 




          
        

dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


Nagroda za komentarz miesiąca :) na blogu Essowym


24 komentarze:

  1. Wspaniała kartka, fantastyczne tło :) Widać , że dla kogoś wyjątkowego :) Asi kartka też śliczna. :) Gratuluje nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Aż oczu nie można oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i niepowtarzalne tło! :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtórzę - FANTASTYCZNE TŁO!!! Karteczka przecudna! Zachwycająca! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczna, taka kolorowa, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka ,bardziej mnie zachwyca lift niż oryginał :-D Zachwyciło mnie rozmieszczenie koronkowych embossowanych rozetek i motyli :-D Kolory też fantastyczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczny komplet, zrobiłaś fantastyczne tło kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolorowa interpretacja :D Dziękuje za udział w wyzwaniu Przyda-Się i wybranie mojej pracy do liftu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory i kompozycja, oryginał w innym stylu, więc trudno porównywać, ale świetnie wykorzystałaś bazę oryginału do stworzenia własnej wyjątkowej kartki. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts. Thanks
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna!! <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna praca!Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy lift!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! a pomysł z pudełkiem z okienkiem rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger