czerwca 23, 2017

My

Witam! Dziś moje podwójne święto i tak sobie myślę, że  to dobry moment napisać jak  bardzo się cieszę codziennością i jestem  bardzo szczęśliwa,  mimo że ten rok nie był pomyślny. Dziekuję Wam za życzenia i udział w trwającym jeszcze dziś urodzinowym Candy. Córki zrobiły mi niespodziankę a były to wycieczki w cudowne miejsca : Lanckorona i  jezioro Paprocańskie. I właśnie takie wspólne zdjęcie oprawiłam w ramkę. Ramka była zielona którą pomalowałam i ozdobiłam kwiatami z pianki foamiranu. Ramkę posyłam na dwa wyzwania :

Wyzwanie#9- Niech żyją wakacje! 

Wyzwanie#6- wyjątkowo, bez wyjątków



użyte materiały : pianka foamiran na zimno, pianka jedwabna , wykrojnik Flowers AC2, pręciki czarne i serduszka : foamiranpolska.pl, farba wodna akwarelowa srebro brokatowe : 13arts.pl, tekturki : ergocraft.pl, tusz do embossingu, puder do embossingu , wykrojnik listek róży : sklepik.na-strychu.pl








a taką niespodziankę dostałam od blogowej koleżanki Ewy 


 





dziękuję za odwiedziny i komentarze :)






11 komentarzy:

  1. Piękna wycieczka i pięknie oprawione zdjęcie :-D Jeszcze raz wszelkiej pomyślności życzę i jak najwięcej przyjemnych niespodzianek od losu :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcie a córki jakie podobne do mamy, powodzenia w Wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wspaniałe córki Wandziu, jesteś szczęściarą!
    Lanckorona pewnie Cię urzekła.
    Jeszcze raz życzę Ci wiele szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotka oraz rameczka...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ramka, świetna pamiątka będzie miło się na nią patrzeć. Bardzo dziękujemy za udział w wzywaniu Foamiran Polska DT

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczna pamiątka będzie Ci przypominać te wspaniałe chwile z córkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe masz córki i pięknie oprawiłaś wspomnienia ze wspólnych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ramka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie oprawione wspomnienia:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe Love.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger