maja 26, 2017

Dla Mamy

Fiona śpi to mogę nadrobić zaległości .





Kartka z okazji Dnia Mamy powstała z papieru Out of the Blue , dodałam ręcznie robione  kwiaty z jedwabnego foamiranu, parę chlapnięć mgiełkami przy okazji wylałam pół buteleczki mgiełki :(
Kartke posyłam na trzy wyzwania :

Wyzwanie#4 /2017- Bingo/ wybrałam linie : listki, warstwy, napis




użyte materiały : papier Out of the Blue, mgiełki pastelowe lavender, pink, żółcień : 13arts.pl, jedwabny foamiran, białe środki do kwiatów : foamiranpolska.pl, wykrojnik Kwiaty nr 3 : odadozet.pl, wykrojnik gałązka#2 : sklepik.na-strychu.pl





dziekuję za odwiedziny i komentarze :)

13 komentarzy:

  1. Ale śliczna karteczka! A kwiatki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cieniowane tło i kwiaty :-D Fiona urocza :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiadomo kto/co bardziej zwraca na siebie uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Zachwyca mnie, jakie cuda można wyczarować z foamiranu :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, cudowna koroneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest prześliczna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!
    ps. cudowny psiak! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka kompozycja kwiatów bardzo mi się podoba. Całość jest delikatna ale bardzo efektowna. Dziękujemy za udział wyzwaniu DT Foamiran Polska !

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna kartka, ale mnie najbardziej rozczuliła ta psinka, jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudną masz psinkę, a karteczka jak zawsze wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kwiatki, świetne połączenie kolorów!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Białych Kruczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger