kwietnia 26, 2017

Pierwsza Komunia Święta

Witam ! Kolejna kartka z okazji Pierwszej Komunii Świętej w stylu Shabby chic. Widocznymi elementami na  tablicy  moodboard zainspirowałam się  kolorem, koronką , perełkami a wszystko to umieściłam na papierze  Misty Morning . Kartkę posyłam na dwa wyzwania :
Wyzwanie#4- z moodboard
Wyzwanie nr57: Z mapką







 użyte materiały : papier Misty Morning : uhkgallery.pl, tekturka : dream-craft.pl, kwiat jabłoni : zielonekoty.pl, puder do embossingu, tusz do embossingu, kwiaty, wykrojnik Gałązka #2: sklepik.na-strychu.pl, perełki: apscraft.pl


dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

13 komentarzy:

  1. Piękne te papiery i pasują na komunijne kartki :-D Koronka i gaza dodały elegancji :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronka ubiera całą kartkę :) Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka! Podoba mi się jak wkomponowałaś koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka,będzie fajna pamiąteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna karteczka.....ja już nic nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna karteczka! Dziękuję za odwiedziny na blogu i bardzo wiosennie pozdrawia -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna! Podpisuję się pod komentarzami - koronka dodała delikatności i uroku. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe Love.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne tworzysz te komunijne karteczki, zachwycam sie każda z osobna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, delikatna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe Love. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, piękna karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe Love.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger