października 14, 2016

Moje 6 urodziny bloga - Candy

Zapraszam na Candy z okazji urodzin mojego bloga . Nawet nie wiem, kiedy ten czas tak szybko minął  nie sądziłam, że aż tak mnie to wciągnie, teraz nie wyobrażam sobie aby z tego zrezygnować. Wielka przyjemność dla mnie, ze będę mogła którąś z Was obdarzyć słodkościami, które będę stopniowo powiększać a jakie to już niespodzianka:) Jak widać przygotowałam już coś dla Was a jest to  Łapacz Snów! samodzielnie wykonany. No może poza serwetką, którą zrobiła dla mnie moja mama.



Oto zasady mojego urodzinowego candy :

  • Pozostaw komentarz pod niniejszym postem wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie
  • Umieść powyższy banerek na pasku bocznym z aktywnym linkiem do mojego bloga
  • Jeśli nie jesteś moim obserwatorem miło mi będzie jak dołączysz do mojego grona :)  ale nie jest to warunek konieczny
  • Osoby mieszkające za granicą posiadające adres do wysyłki w Polsce
Zapisy będą trwały od dziś do 7 listopada 2016 do północy!

Losowanie odbędzie się 8 listopada - wylosuję szczęśliwego zwycięzcę.

Zapraszam do zabawy :)


28 komentarzy:

  1. Wandziu- dalszych wspaniałych tworków i pomysłów Ci zyczę! Cukierasek wspaniały- staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna rocznica :) życzę kolejnych pięknych rocznic i twórczych pomysłów :)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ucieka ten czas, nawet nie wiadomo kiedy :)
    Zyczę owocnych w twórczość i w wenę kolejnych lat :)
    Na cukierasy się też piszę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. To piękne urodziny. Wszystkiego najlepszego Wandziu na długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 6 urodzin :)
    ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to racja - czas leci i to czasem jak szalony :) ja się bardzo cieszę, że jesteś tu z nami, bo lubię podziwiać co tam znów pięknego stworzyłaś - mimo, że mało komentuję :) życzę kolejnych owocnych lat :)
    i oczywiście zapisuję się do Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 6 lat! Oczywiście bardzo chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana serdecznie Ci gratuluję rocznicy bloga. Sześć lat to kawał czasu..., życzę Ci wielu kolejnych lat pełnych twórczych sukcesów, które tutaj będziesz pokazywać:)
    Oczywiście przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie wkrótce mija 4 latka i myślałam, że to dużo a tu proszę - aż 6! Wspaniały staż Wandziu. Życzę Ci wielu kolejnych, równie kreatywnych rocznic. Chętnie spróbuję szczęścia w Twojej zabawie. Nigdy nie miałam łapacza snów, jest śliczny. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny łapacz snów! Chętnie wezmę udział w Twoim candy :) i życzę Ci kolejnych lat twórczego blogowania. Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie była 5 rocznica ,zapraszam na moje spóźnione candy :-))) Gratuluję i dziękuję za ciągłe inspirowanie mnie . Dzięki Tobie sięgnęłam po embossing na gorąco i chociaż dopiero zaczynam poznawać nową technikę to bardzo podobają się mi takie elementy na pracach .Życzę wielu kolejnych rocznic ,poznawania interesujących nowych technik i osób :-))) Chętnie ustawiam się w kolejce ,chociaż już byłam przez Ciebie obdarowana i nie wiem czy powinnam ;-O

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji 6 latek ^^
    I ja się bardzo chętnie zapisuję na tak piękny łapacz snów =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ogromną przyjemnością wyrażam chęć wzięcia udziału w zabawie - łapacz jest absolutnie zjawiskowy. Miałam sobie właśnie zrobić jakiś, ale poczekam...może akurat dopisze mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny łapacz snów, może i do mnie uśmiechnie się szczęście, więc ustawiam się grzecznie w kolejce:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łapacze snów zawsze mnie zachwycają więc nie mogę obojętnie przejść obok takiej okazji. Staję w kolejce :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! I życzę kolejnych twórczych lat.
    Do zabawy dołączam :)
    Baner u mnie: https://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nie wiem ,kiedy minęło mi 1,5 roku w blogosferze ! Ale Ty masz imponujący dorobek - gratulacje :)
    Chętnie zapiszę się do zabawy , a banerek porywa do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję kolejnej rocznicy, świat blogowy bardzo wciąga. Zgłaszam się do Twojej zabawy, serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się na candy,lubię łapacze snów

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje z okazji 6. urodzin bloga! Życzę Ci wielu dalszych inspiracji i kolejnych lat twórczego blogowania! Łapacz snów jest przecudny dlatego i ja z chęcią wezmę udział w zabawie! Banerek już wisi na moim blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wando, z całego serducha życzę Ci...wszystkiego co najlepsze, pięknych chwil z rękodziełem, ale nie tylko. Życzę Ci uśmiechu, fantastycznych pomysłów, wygranych. Gratuluję Ci tych 6 lat prowadzenia bloga. Wszystkiego dobrego!! Banerek u mnie, na pasku bocznym. A nagrody...to ja sobie pomarzę... :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie biorę udział w zabawie i przyłączam się do wiernych i biernych czytaczy bloga :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam do mnie :)
    http://katerina2805.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję 6 urodzin i chętnie zapisuję się zabawy.
    Banerek zabieram do siebie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. składam życzenia jubileuszowe i zapisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze JA, jeszcze JA!!
    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy i życzę żeby były kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja też!!! może zdążę na ostatnią chwilkę :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji 6-go roczku blogowego :) Masę pomysłów życzę i nieustającej weny twórczej :)
    U mnie trzy latka niedługo stukną.
    Oczywiście biorę udział w zabawie i pozdrawiam .

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger