lipca 30, 2016

Wyzwanie tagowe

Na blogu It's just fun! ruszyło kolejne wyzwanie którego tematem jest  Tag, nalezy wykonać sam Tag albo kartkę w tej formie lub wpleść w inną formę pracy. Moja inspiracja to mediowy Tag z mocno brązowymi kwiatami z pianki foamiranu. Jako bazę do wykonania wybrałam papier Waterrcolor Salvage Prima , który potuszowałam tuszami Distress odbiłam motylki i przykleiłam kwiaty z pianki które zabarwiłam brązową kredką olejną.




użyte materiały : papier Watercolor Salvage Prima : retroktaftshop.pl, pianka brązowa foamiran : foamiranpolska.pl, tusze Distress squeezed lemonade, mowed lawn, fired brick: craft4you.pl, tusz Distress Ink - vintage photo, tusz brazowy LM : scrap.com.pl, Splash! Gold : essyfloresy.pl

Zapraszam Was na wyzwanie na blogu It's just fun! 
i zerknijcie jakie piękne stworzyły inspirujace prze dziewczyny z DT



Swoją pracę posyłam na wyzwanie na blogu Projekt Wagi Ciężkiej - Tag wyzwanie chanya13



pozdrawiam i dziekuję za odwiedziny i komentarze :) 



4 komentarze:

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger