lipca 16, 2016

LO

Witam ! 


Dziś ruszyło kolejne wyzwanie na blogu  It's just fun! 

Jako bazę do tej pracy wybrałam arkusz Afternoon Tea - Lace, który przykleiłam na tekturkę. Na arkusz przez maski naniosłam pastę strukturalną na którą nałożyłam  puder do embossingu, następnie wysuszyłam nagrzewnicą.
Zastosowałam w tej pracy trochę chlapnięć splashowych, dodałam ręcznie robiony kwiat z pianki foamiranu oraz ulubione zembossowane motylki :)Zapraszam na bloga i do wspólnej zabawy :)



użyte materiały : papier  Afternoom Tea - Lace : kolorowyjarmark.pl, pasta strukturalna, maska Circles, Splash! biały, gold, turkusowy, tekturka : essyfloresy.pl, maska Plaster miodu : studio75.pl, kropki emaliowane, stempel Maska Stamperia, puder Stamperia : sklep plastyczny, tusz do embossingu LM : scrapek.pl, pianka foamiran: foamiranpolska.pl



LO posyłam na 3 wyzwania: 







dziękuję za komentarze i odwiedziny :)

9 komentarzy:

  1. Super letnie kolorki i kwiat piękny i tak delikatnie i lekko całość się prezentuje. Dziękuję za udział w wyzwaniu Białe Kruczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło, a kwiat jest śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i delikatnie :)śliczny kwiatuszek, dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, delikatny scrap :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny scrap, moje kolory :)
    Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu The Scrappy Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż miło popatrzeć! Bardzo ładny i prosty w formie scrap. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger