października 18, 2015

5 urodziny bloga i Candy

Witam

Uwierzycie, że to już 5 urodziny mojego bloga? Pierwszego posta napisałam 7 listopada
i od tego czasu dużo się zmieniło przede wszystkim scrapowanie jest dla mnie wielką pasją. Nadal się uczę i dużo jeszcze przede mną, przestałam się bać tworzenia, zaczęłam eksperymentować z mediami i różnymi formami.

Chciałabym Wam bardzo podziękować za każdy pozostawiony komentarz i odwiedziny.
Przygotowałam więc candy :) Na zdjęciu jest to część słodkości dla Was a reszta niech pozostanie niespodzianką:)  


Jeśli chodzi o zasady, to są proste:

1. Umieść podlinkowany do tego posta banerek na bocznym pasku bloga.
2. Zostaw komentarz wyrażający chęć zabawy.
3. Nie trzeba być obserwatorem bloga, ale jeśli chcesz zostać u mnie na dłużej, to miło mi będzie, jeśli dołączysz do tego grona :)
4. Candy organizowane jest dla osób posiadających bloga.
5. Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski.
6. Candy trwa od 18 października do 20 listopada  
do 23.59 a 21listopada wybiorę zwycięzcę.


Mam nadzieję, że nagroda przypadnie Wam do gustu. Życzę miłej zabawy i szczęścia w losowaniu:)

74 komentarze:

  1. Z ogromną przyjemnością dołączam do zabawy! I serdecznie gratuluję 5-tej rocznicy blogowania, życzę wielu kolejnych!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście,że i ja jestem chętna:) Może znów mi się poszczęści;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oczywiście gratuluję tych pięciu latek:) I życzę wielu kolejnych:)

      Usuń
  3. Pięć lat! Kochana, kolejnych twórczych lat Ci życzę! I dopisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Wandziu , niesamowita droga .... Gratuluję osiągnięć i życzę dalszych sukcesów . Niech Cię wena nie opuszcza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle latek to naprawdę sporo czasu. Gratuluje i życzę kolejnych tak owocnych lat. Po przydasie i ja się ustawiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne gratulacje i życzę następnych, owocnych lat w blogowaniu. Chętnie dopisuję się do zabawy :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ho ho - szmat czasu :) to nic dziwnego, że tworzysz takie śliczne karteczki, skoro już masz tyle lat szlifowania talentu za sobą :) gratuluję i życzę kolejnych 5 latek :) conajmniej :D
    no i oczywiście ustawiam się w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję rocznicy i życzę wielu owocnych lat blogowania :)
    Oczywiście staję grzecznie w kolejce - może znów mi się poszczęści :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wanda! Gratuluję 5 lat!!! Ale sporo czasu - podziwiam :) i życzę kolejnych pięknych lat rozwijania się :) i oczywiście z chęcią dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 5 lat blogowania, chętnie wezmę udział w Twoim Candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję 5 lat blogowania i życzę wielu kolejnych oraz pięknych,inspirujących nas prac :-))) Chętnie się ustawię w kolejce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Niesamowite, że to już 5 lat (ja w tym roku mam dopiero, albo aż 3 lata blogowania). Gratuluję, i życzę kolejnych cudownie twórczych lat blogowania i tworzenia :))) Oczywiście się zapisuję po wspaniałości, które przygotowałaś :) Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję 5 rocznicy;) Chętnie przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w kolejce, może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna rocznica! Widzę, że zaczynałyśmy w podobnym czasie, bo ja swój pierwszy wpis zrobiłam 5 lat temu, 13 października. "Rówieśniczce" życzę kolejnych twórczych lat i oczywiście dołączam się do zabawy o przydasie. Tych nigdy za dużo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 5 rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych owocnych w piękne prace. Z przyjemnością ustawię się w kolejce po te cukierasy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem 5 lat prowadzenia bloga.Życzę kolejnych inspirujących dni. Do zabawy dołączę, bardzo chętnie. Pozdrawiam .Zapraszam na moje candy rocznicowe

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy i życze jeszcze wielu twórczych lat na blogu. I jeżeli moge to chętnie zapisuję się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję 5rocznicy blogowania, życzę wielu wspaniałych pomysłów, nieustającej weny oraz satysfakcji :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy 5 lat to bardzo dużo.Życzę dalszych wspaniałych rocznic Zapisuję się do zabawy, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję 5 rocznicy :)) życzę wielu kreatywnych, kolejnych lat :)) Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna rocznica - gratulacje !!! Z przyjemnością biorę udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Wandziu pięknej okrągłej rocznicy blogowania! życzę Ci nieustającej weny twórczej i samych sukcesów! no i przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Są przydasie jest frajda i zabawa. Dlatego zgłaszam swój udział w Twoim Candy. Info o nim tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. 5 lat to kawał czasu - gratuluję i życzę dalszych lat obfitujących w wenę :)
    Do zabawy się oczywiście przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje 5 lat blogowania i życzę wielu kolejnych, pozwól, że rozgoszczę się na Twoim blogu się i oczywiście biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Imponująca rocznica, Gratulacje:) Przyłączam się do zabawy. Obserwuję jako Natalia F, a banerek ląduje na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. chociaż bardzo długa lista to ja tez ustawię się w kolejce i może los mi będzie laskawy , a tymczasem banerek idzie na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. 5 lat w blogosferze to nie byle co :) Winszuję takiego stażu i życzę, by blogowanie nadal sprawiało Ci dużo radości, by papierki cięły się, rwały, postarzały, warstwowały (nie wiem co tam się jeszcze z papierkami fachowo robi), by nowe techniki szybko się przyswajały i okazywały satysfakcjonujące, by w domu nie było smutków i dużo zdrowia :)
    Buziaki
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknej rocznicy gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych chwil na tworzeniu i wiele wiele radości przy tym i uśmiechu !!! i chętnie dołączę do zabawy z pozdrowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niech kolejne pięć lat prowadzenia bloga będzie obfite w papiery,kwiaty i inne przydasie!Niech nigdy nie zabraknie środków na zakupy w sklepach scrapbookingowych:)Tego życzę z okazji 5 urodzin bloga i podziwiam piękne prace Pani Wandy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna Rocznica!
    Moc gratulacji!
    Kolejnych owocnych w Dzieła i posty lat!

    Z radością udział w Candy biorę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  33. z ogromną przyjemnościa zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki:)
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja się jeszcze nie zapisałam!!!!!!!!!?????????? PIękne candy- gratuluję tulu latek, wandziu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje 5 latek i z wielką chęcią przyłączam się do zabawy :)
    banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. 5 lat to szmat czasu, ale za to jakich twórczych lat! życzę Ci Wando co najmniej kolejnych 55 pięknych, twórczych lat blogowania :)
    a Twój banerek już u mnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję 5 rocznicy :)
    Biorę udział w candy z przyjemnością :)
    Banerek widnieje na moim blogu- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. gratuluję 5 latek, przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lista jest już długa.. Ja również dopisuje się z ogromną chęcią :) Z okazji 5 - tej rocznicy życzę Ci jeszcze wielu takich oraz dużo radości z tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję i życzę kolejnych pięknych lat tworzenia :) i ja również dopisuję się do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluje i zycze kolejnych sukcesow. A do zabawy z wielka checia sie dolacze.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. 5 lat to już sporo serdeczne gratulacje, i ja tez dołączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie jeszcze sporo brakuje do takiego stażu, gratuluję i życzę sukcesów w twórczej pracy ;) Chętnie dołączam do candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję tak pięknej rocznicy! I ja dołączam się do zabawy. Z twojego bloga czerpię inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie wezmę udział i ja , a co :)

    obserwuję i zawieszam baner na blogu: http://kamira90.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Również ustawiam się w kolejce.I oczywiście życzę wielu sukcesów:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przyłączam się do tej znakomitej zabawy:)
    baner: Zorza poranna

    Pozdrawiam
    Randa

    OdpowiedzUsuń
  49. Życzę wielu sukcesów i ustawiam się w kolejce w candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Z chęcią dołączam do zabawy życząc niekończącej się pomysłowości i kolejnych wielu lat blogowania. :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja się zapiszę :) I życzę kolejnych pięciolatek :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego najlepszego z okazji 5 urodzinek :)
    Z tej okazji życzę Ci wielu wspaniałych pomysłów i wytrwałości w ich realizacji.
    Ja również zgłaszam się do candy. Banerek na blogu: http://antiesart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. 5 lat? Toż to kupa czasu :P Gratuluję wytrwałości i życzę jeszcze więcej.

    Przydasi nigdy dość. Chętnie przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  54. Cukieraski widoczne na banerku są kuszące a w dodatku lubię niespodzianki więc z chęcią dołączam do Twojej zabawy :)

    5 lat blogowania to piękna rocznica - gratuluję i życzę wielu wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ach, śliczności, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Życzę , by blogowanie dalej sprawiało ci radość !
    Oczywiście CHCĘ !

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę wielu kolejnych lat blogowania :-)
    Zapisuję się do Twojej zabawy, bo cukierasy kuszą, a przynajmniej w biodra nie pójdą ;)
    Podlinkowany banerek u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkiego co najlepsze!!!!!!

    ale super Candy, szkoda ze tylko na terenie kraju. Moze nastepnym razem:))

    zapraszam na moze Candy, jesli masz ochote (wysylam do kazdego kraju)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystkiego co najlepsze!!!!!

    ale super Candy, szkoda ze tylko na terenie kraju. Moze nastepnym razem:))

    zapraszam na moze Candy, jesli masz ochote (wysylam do kazdego kraju)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Kolejka długa, ale i ja w niej staję. Może i do mnie uśmiechnie się szczęście. Zapraszam do mnie na candy z kwiatkami. Pozdrawiam Dżej nej

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję rocznicy Wando. Akurat w przypadku rocznic nie ma się czego wstydzić (jak niektórzy wstydzą się kolejnych urodzin, bzdura), wręcz przeciwnie - napawają one nas dumą, że tyle za nami, że doświadczenie kwitnie, a wraz z nim talent i liczba osób, którzy chcą nas odwiedzać, podziwiać, obserwować... Z chęcią dołączę do Twojej rozdawajki, tym bardziej, że mi samej stuknęła własnie 4 rocznica w blogowaniu i scrapowaniu w sieci, tak więc w rewanżu zapraszam na moje CANDY:
    http://marzka30.blogspot.ie/2015/11/candy-candy-candy.html
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych i twórczych rocznic :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. z życzeniami wielu radości i satysfakcji staję w kolejce i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratulację z okazji urodzin bloga! Życzę Ci wielu kolejnych twórczych i radosnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  66. To ja też się przyłączam. Gratuluję takiej pasji i długiego blogowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się z miłą chęcią, warunki spełnione
    pozdrawian

    OdpowiedzUsuń
  68. wow gratki z okazji 5 urodzin, zapisuję sie z chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  69. wow gratki z okazji 5 urodzin, zapisuję sie z chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję tylu lat w blogowym świecie :) życzę dalszych sukcesów, spełnienia się wszystkich marzeń oraz weny bo bez niej artysta traci duszę. Pozdrawiam gorąco i z chęcią ustawiam się w klejce po te wspaniałości http://giwiss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluje z okazji 5 urodzin! Kawał czasu. Życzę wszystkiego najlepszego w drodze twórczego rozwoju i z chęcią przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  72. Wielkie gratulacje! Tez ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger