grudnia 10, 2012

Gwiazda betlejemska

Dziś już jest cieplej i taka pogoda mi odpowiada. Kartkę którą dziś chciałam pokazać robiłam po raz pierwszy i zrobiłam dwie bo tak mi się spodobała forma. Kartkę  Upright Z- fold zrobiłam według kursu tu.
Pomocny okazał się Big Shot i  maska "gwiazda betlejemska" którą wytłoczyłam na kartonie, czerwonym tuszem potuszowałam bardzo delikatnie płatki a po wyschnięciu Glossy accents czego efektem są przepięknie mieniące sie płatki gwiazdy betlejemskiej. wazon pomalowałam farbką pękającą Distress-old paper. Kartkę posyłam na wyzwanie na blogu Rapakivi  wyzwanie #12 -"Wytłoczone"





materiały użyte: papier A Time 4 Joy: sklep Rapakivi, karton czerwony tloczony prążki, karton Kraft Papermania: Empik, tusz Distress Ink-antique linen, tucz czerwony Latarnia morska, Glossy accents, Distress cracle paint-old paper: Scrap.com.pl 
 Wśród komentarzy do środy 12.12.pod tym postem wylosuję osobę , która otrzyma ode mnie drugą karteczkę z gwiazdą betlejemską.



dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

6 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :)
    Cudnie wyszły te płatki gwiazdy betlejemskiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka wygląda niesamowicie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i bardzo świąteczna ta kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, oryginalna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to sprytnie wymysliłaś, że też z takich maleńkich figur taką łądną gwiazde mozna uskładac :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger