listopada 19, 2011

Kartki świateczne

Mimo bałaganu w domu z powodu  malowania zrobiłam parę kartek świątecznych. Pierwsza z nich jest na  Wyzwanie w Kreatywnym Polu   kartka świąteczna bez obrazka.


materiały użyte: papier karton, pierniczki,Glitter Snow, die-cuts, dziurkacz gałązka świerku, tusz Distress Ink: scrap.com.pl, papier Papermania-sklep dla plastyków


a druga karteczka poleci na wyzwanie na blogu CSP-card sketches
według mapki:


materiały użyte: papier Tradition"Christmas Morning", papier Red Holly -scrap.com.pl, Tekturowe elementy z kolekcji Lost & Found Christmas-CraftStor.pl
dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
 


12 komentarzy:

  1. Piękne obie ale w tej pierwszej urzekły mnie najbardziej te mini pierniczki :) Dziękujemy za zgłoszenie. Pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywnego Pola

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki. Pierwsza rewelacyjna ,a mini pierniczki mnie rozbroiły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki. Rzeczywiście pierniczki są kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta z wianuszkiem!!! I jeszcze te mikropierniczki - suuper!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieniec niesamowity a pierniczki słodkie;) http://galeria-inspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki! Maleńkie pierniczki od razu przyciągają wzrok, urocze są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te kartki. A już ta z pierniczkami jest the best!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wizytę u mnie, z wielką przyjemnością przejrzałam sobie Twój blog, tworzysz piękne kartki, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki:) od pierwszego wejrzenia urzekła mnie ta pierwsza z cudownym wianuszkiem i pierniczkami:) mniam:) Pozdrawiam i zapraszam na moje małe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jest ta pierwsza karteczka:)I te ozdóbki na wianuszku urocze:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger