kwietnia 11, 2020

Kartka BN-kwiecień


Witam!
Przepiękna pogoda, spacerek w ogrodzie i do domku. Dziś chcę pokazać kartkę, którą wykonałam na wyzwanie Kartki BN 2020 - wytyczna kwiecień. Zwiekszyłam rozmiar kartki, w środku prezent dla Uli - zawieszka serce za zorganizowanie zabawy, która mnie bardzo motywuje, acha nie narzekajmy że zużywamy dużo papieru, forma trudna bo Ula już nam nie zorganizuje żadnych wyzwań.
Kartka wykonana wg wytycznych 3. 






dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Święto Wielkiej Nocy to czas otuchy i nadziei, czas odradzania się wiary
w siłę Chrystusa i w siłę człowieka.
Życzę, aby Święta Wielkanocne przyniosły radość,pokój oraz wzajemną życzliwość.
By stały się źródłem wzmacniania ducha.

12 komentarzy:

  1. Piękna kartka!
    Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę zdrowych, pogodnych, pełnych wiary i nadziei Świąt!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia i Tobie życzę zdrowych i spokojnych świąt pełnych wiary i nadziei na lepsze jutro :)
    Kartka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. RADOSNEgo przeżywania Wielkanocnego poranka, zdrowia, pogody dycha i optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z zawieszką! Zdrowych, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna!
    Wszystkiego najlepszego z okazji świąt!! Przede wszystkim dużo zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest! Zdrowych i spokojnych świąt! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych, pogodnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca Wandziu. Życzę dużo zdrowia i wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękna gwiazda, ja muszę się z moją zmierzyć :) U mnie też będą kratki :)Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka i ta niespodzianka serduszkowa robi wrażenie:)
    Uściski
    K

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha... ubawiłam się ;) wiesz, już się tym nie przejmuję dopóki będą osoby, które będą chciały robić to będziemy robić. Cudna karteczka! Całusy ślę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger