marca 20, 2020

Alleluja

Witam!
Szybki spacer z psem, wokół cicho, tylko śpiew ptaków słychać, dziwnie jest, ale to najlepsze rozwiązanie dla nas przecież chodzi o nasz zdrowie. Ale dość o wirusach bo tego multum aż głowa boli. Dziś chcę pokazać kolejną kartkę świateczną z jajkami i zembossowanym zającem, na jednym jajku wzór za pomocą maski igessa, całość podypałam brokatem. Kartkę  posyłam na wyzwanie:

wybrałam linie: zając, gesso, papierowe kwiatki




papier A Hint of Pepper #4/6, Lacy Sunset #6/6, brokat biały irys, tekturka zając, drobne różyczki ciemnożółte, róże kremowe : rapakivi


dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


10 komentarzy:

  1. Piękności, ta żółć jest zjawiskowa! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest, taka ciepła i słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te jajka wygladają uroczo :) swietna jest ta maska :) śliczna słoneczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością popatrzę na Twoją kolejną piękną kartkę! Cudna!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. iście wiosennie i optymistyznie
    dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nakrapiane cudo bardzo przypadło mi do gustu 🙂

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger