grudnia 27, 2019

Święta, święta i po świętach....

Witam!
Bardzo szybko minął czas świateczny i czas zabrać się do pracy, mam dużo zaległości i muszę to nadrobić. Jak co roku ta sama choinka tylko dokładam ozdoby, ale już mam pomysł żeby dołożyć złote gwiazdki na szydełku, przełamać biel.Moja mama robi cudne ozoby,  wiszą na choince, ja z braku czasu proszę mamę ale tym razem zrobię sama. Ostatnio brałam udział w fantastycznej zabawie Zawieszki dla Ewy , wyszywałyśmy zawieszki na choinkę i otrzymałam prezent od dziewczyn organizatorki Uli  i od Ewy. Otrzymałam podświetlaną choinkę, lampioniki, przepiękne nożyczki-motyl, kanwy, bombkę decupage i słodkości. Bardzo dziewczynom dziękuję.



dziękuję za kartki świateczne z życzeniami :) 


dziękuję za odwiedziny i komentarze :)





3 komentarze:

  1. Piękny prezent otrzymałaś Wando :-) Cieszę się, że moja kartka dotarła na czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty dostałaś Wandziu. Pozdrawiam i życzę pomyślności w nadchodzącym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że przesyłka dotarła i chociaż tak skromnie mogłyśmy z Ewą podziękować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger