grudnia 03, 2019

Świąteczne życzenia

Witam!
Dzisiaj przygotowałam kartkę z kolekcji Joy to the World. Wycięte z arkusza pierniczki "polukrowałam" Glossy Accents, dodałam szydełkowe śnieżynki i czerwone rękawiczki na szydełku - autorem tych rekawiczek tu . Wszystko pochlapałam farbką oraz oprószyłam brokatem. Inspiracją do wykonania tej kartki jest Świąteczny moodboard. Kartkę posyłam na dwa wyzwania :





użyte materiały : papier Joy to the Worl Basic : Lemoncraft



dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


10 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka, uwielbiam konie na biegunach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ślicznie! Ta kartka jest przepiękna, bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ośnieżona karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pięknie to ze sobą zharmonizowałaś a ta niebieska kratka SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta kartka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful! Very cozy card! Thank You from Lemoncraft!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, mroźna karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger