listopada 28, 2019

Bombkowo

Witam!
Własnie jestem w trakcie zmiany szaty graficznej bloga, loga i podpisu zdjęć. Darmowy szablon pochodzi z tej strony  a logo i podpis zdjęć  wykona moja córka.Trochę bedzie zmian, ale chcę aby blog był funkcjonalny i piękny, zmieni się także prezentacja zdjęć. A dziś chcę pokazać kartkę w kształcie bombki, którą można zawiesić na choince lub ozdoba naszego domu. Tekturkę śnieżynkę  zembossowałam, Poinsecje wykonałam z papieru czerpanego a tło powstało na białej kartce do akwareli za pomocą maski i pasty i pudru do embossingu powstał wzór gwiazdek i śnieżynek.
Kartkę posyłam na wyzwanie :
Wyzwanie#4 



użyte materiały : tekturka śniezynka : tekturkowo.pl

dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

7 komentarzy:

  1. No i teraz zamiast podziwiać bombke, to podziwiam Twoje logo :) super, bardzo mi się podoba :)brawa dla córki :) Bombka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca Wandziu, a i zmiany na blogu na plus. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bombka,życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. Bardzo lubię kartki bombki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa. Powodzenia! :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger