stycznia 18, 2019

Księga

Witam!

Dziś chcę Wam pokazać Księgę  dla oddziału szpitalnego , czyli wpisy pacjentów, rodzin. Księga powstała z gotowej bazy , okładka została ozdobiona essowy papierem , brzegi potuszowałam tuszem złotym i tuszem Distress Ink, białe różyczki potuszowałam złotym tuszem , dodałam napis, kwiaty, liść metalowy i narożniki metalowe. Pracę posyłam na wyzwanie :





użyte materiały : baza, narożniki : zielonekoty.pl, papier : essyfloresy.pl, tusze : sklep.scrap.com.pl


dziekuję za odwiedziny i komentarze :)

8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz taki pomysł widze :) wyglada świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka księga to naprawdę wspaniała rzecz, okładka, którą przygotowałaś jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Księga wygląda delikatnie i eleganko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Księga prezentuje się przepięknie! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna pamiątka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu S&M

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger