października 22, 2018

Różowa wstążeczka

Witam!

Jak wiecie , październik to światowy miesiąc walki z rakiem piersi. Z tej okazji wykonałam Tag, na którym umieściłam vintagową  różową wstążęczkę, która wyraża solidarność z kobietami dotkniętymi tą chorobą. U mnie wykryto guzek małej wielkości i został usunięty i co roku zgłaszam się na badania kontrolne. Pamiętajmy , że świadomość i samobadanie jest tak ważnym elementem dbania o swoje zdrowie. 

Swoją pracę posyłam na trzy wyzwania:




użyte materiały : papier Gossamer Blue 06: laserowelove.pl , maska Tim Holtz : tusz Distress Ink- vintage photo : sklep.scrap.com.pl, Puder Antyczny Cadence: sklepikgosi.pl, tekturka : scrapiniec.pl



dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

12 komentarzy:

  1. Świetny tag :)
    Życzę powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny tag :) trzeba się badać

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu piękny! Masz rację, trzeba o siebie dbać, życie jest tylko jedno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag z wyraźnym przekazem :)
    Dziękuję za wspólna zabawę z Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny tag. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny tag ! Przyjemnie zmediowany, dodatkowo z dobrym przekazem . Dziękuję za udział na blogu Filigranki, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry przekaz... Dziękuję za zgłoszenie swojej pracy do wyzwania w Filigrankach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tag! dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger