czerwca 24, 2018

Wyniki Candy

Witam! 

Dziękuję wszystkim za udział w zabawie i życzenia 
z okazji moich urodzin i imienin. 
Czas na ogłoszenie wyników, zdałam się na maszynę losującą  i tak w losowaniu szczęście uśmiechnęło się do :

nagroda główna –  Selennea

nagroda pocieszenia Chimera


postanowiłam jeszcze wysłać drobną niespodziankę a więc niespodzianki, będą dwie i polecą do:
dziewczyn , które  się zapisały : jako pierwsza i ostatnia .


 Gratulacje wielkie dla wylosowanych, chciałabym bardzo obdarować wszystkich,  jest to niemożliwe,  ale tym co nie dopisało szczęście powiem tylko, że w listopadzie będą 8 urodziny bloga :)

Dziewczyny czekam z adresami : wanda.borys@wp.pl

Jeszcze raz wszystkim biorącym udział w Candy bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa, komentarze i za to, że mnie odwiedzacie .


13 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moc gratulacji!
    Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale niespodzianka! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się ciesze, że i dla mnie jest jakaś niespodzianka! Bardzo się cieszę i dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę a zwyciężczyniom gratuluję. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa szczęście :) Ogromnie się cieszę Wandziu z tej niespodzianki. Serdecznie gratuluję też wylosowanym koleżankom. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaaa!
    Ależ cudownie! Ogromnie dziękuję za wspólną zabawę i za szansę wygrania!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger