czerwca 22, 2018

Łapacz snów

Witam! 

Dziś chcę Wam pokazać kartkę ślubną z łapaczem snów, to dość popularny motyw w ostatnim czasie. Papiery, które do jej zrobienia użyłam to , Obietnice oraz 7th Heaven, dodatki to piórka, zembossowane piórka na kalce, koraliki, brokat, gaza, koronka, tekturka oraz kwiatuszki. 
Kartkę posyłam na wyzwania :







użyte materiały : papier Obietnice : magicznakartka.pl, papier 7 th Heaven : skarbnicapomyslow.pl, tusz do embossingu, puder biały embossing, kwiaty : sklepik.na-strychu.pl, wykrojnik z listkami : craftpassion.pl, tekturka : egocraft.pl, materiały kwiat : scrapek.pl



   



dziękuję za odwiedziny i komentarze :) Zapraszam na moje Candy 





12 komentarzy:

  1. Piękna kartka będzie wspaniałą pamiątką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Jest tak lekka i urocza, pomimo że róż to nie mój kolor, wyszło niesamowicie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wkomponowana gaza :-) Kartka w delikatnym,romantycznym klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć osobiście mnie łapacze snów jakoś nie zachwycają to stwierdzam, że całkiem fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pomysł, to śliczna i romantyczna karteczka.
    Miłej niedzieli Wandziu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Super wyszedł ten łapacz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ciekawie zliftowałaś moją kartkę! Super!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda Się.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger