marca 19, 2018

Z jajem

Witam!

Dzisiejsza kartka wielkanocna powstała z kolekcji hello lovely , ozdobiłam ją mediowym jajem. Jajko wycięłam ręcznie z beermaty , zagruntowałam i pomalowałam złotą farbą na to preparat do spękań po wyschnięciu pomalowałam Antiquing cream a na koniec podkładem błyszczącym. Dodałam kwiatki oraz zembossowane listki, na koniec pochlapałam mgiełkami. 
Kartkę posyłam na trzy wyzwania :







użyte materiały : papier hello lovely 01 , mech szary, mech chrobotek, kwiat jabłoni, grunt akrylowy: essyfloresy.pl, Antiquing Cream, Weathered Wood : retrokraftshop.pl, stempel listki : projectprezent.pl, tusz do embossingu, biały puder do emdossingu : sklepik.na-strychu.pl, złota farba: kolorowyjarmark.pl, mgiełki : 13art.pl




dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


12 komentarzy:

  1. Świetnie popękane jajo :) Wspaniały bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest, świetnie to jajko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra wychodzą Ci te jajka! Fajnie, że opisałaś ile to trzeba się napracować, aby one powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna praca,,zyczę powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe jajo :) . Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleee fajowe jajeczko. Bardzo podobają mi się listki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Cóż za wspaniałe jajo i przepiękna kompozycja. Dziękuję za udział w zabawie na blogu egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca, dziękuję za zabawę z egocraft.pl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca i pięknie prezentują się listki zrobione na kalce. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger