marca 24, 2018

Jajko Karczoch

Witajcie ! 

Wczoraj cały dzień kleiłam jajko , które wykonałam z papierowych ścinków z papierów Magicznej Kartki - Wyspa Motyli, Nostalgia, Poranna Kawa, W stronę Tęczy. Jajko zrobiłam w formie karczocha , palce paparzone klejem , ale warto było z efektu jestem zadowolona. Ozdobiłam kwiatami, pórkami , sizalem , dodałam wycięte motylki, zembossowane listki , perełki a na koniec pochlapałam mgiełką i posypałam brokatem
Jajko posyłam na dwa wyzwania :









użyte materiały : papier Arkusz Nostalgia 14, Nostalgia 01, W stronę Tęczy 13, 14, Poranna Kawa 005, Wyspa Motyli 06, 02, różyczki, kwiatek żółty : magicznakartka.pl, kwiaty, tusz do embossingu, puder biały do embossingu : sklepik.na-strychu.pl, stempel listki : projectprezent.pl, strusie piórko turkusowe : lemoncraft.pl, białe gesso : essyfloresy.pl, mgiełka urkusowa : 13arts.pl, brokat MS : scrapshop.pl




dziekuję za odwiedziny i komentarze :)

18 komentarzy:

  1. Śliczne, jeszcze nie próbowałam takiej ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twoje jajo, całkiem inna odsłona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykły pomysł Wandziu, jeszcze nie widziałam takiego karczocha. Wygląda wspaniale!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnej urody jajko-pisanka ! Jeszcze takiego nie widziałam - eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezwykłe jajo! bardzo dekoracyjne

    OdpowiedzUsuń
  6. wielkie ŁAŁ, piękne jajo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowe jajucho :) Widać niezwykłą staranność i ogrom pracy w wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, ciekawa sprawa, jeszcze takiego nie widziałam!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne, ja jeszcze nic karczochowego nie tworzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne jaja- pisanka :) Ale tych poparzonych palców nie zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwa rewelacja, super pomysł i wykonanie. <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger