listopada 24, 2017

Święta na okrągło

Bardzo fajna forma kartki w kształcie bombki , która może być ozdobą choinki, życzenia znajdują się z tyłu bombki. Bazą kartki jest tekturka bombka, którą ozdobiłam z dwóch stron , brzegi poszarpałam dodałam Poinsecję , owoce oszronione, anyż, gałązki. Kartka - bombka wędruje na trzy wyzwania:







użyte materiały : papier Fesive Bells , papier czerpany zielony : skarbnicapomyslow.pl, wykrojnik Poinsecja, gałązki : sklepik.na-strychu.pl, baza bombki, tekturki gałązki : manuna.pl





dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

10 komentarzy:

  1. What a beautiful Christmas ornament, Wanda! I love it! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bombkowa kartka, na pewno będzie świetnie prezentować się na choince :) dziękuję za udział w zabawie I Kropki- Marlena z DT

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza - dziękuję za wspólną zabawę z Manuną - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się kartki w formie bombek czy gwiazdek, które mogą być również ozdobą choinkową.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kartka, ładnie przyprószona "śniegiem" :) Dzięki za udział w zabawie Manuny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bombka, czerwień i zieleń to dla mnie obowiązkowe kolory w pracach świątecznych i są one również w Twojej pracy, dziękuje za wspólną zabawę z Manuną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna praca! dziękuję za udział w zabawie "I-kropki"!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bombka, elegancka. Dziękuję za udział w świątecznym wyzwaniu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger