sierpnia 23, 2017

Ślub

Witam ! Nadal ślubnie i znowu składaczek . Do wykonania kartki wykorzystałam papier Ooh La La: Bonjour oraz Gossamer Blue , dodałam tekturkę którą potuszowałam tuszem Distress. Kartke posyłam na wyzwanie :

Wyzwanie#25 - Dowolna praca z tekturkami Filigranek





użyte materiały : papier  Ooh La La : Bonjour : craft4you.pl, tekturka Para na motorze : filigranki.pl, tusz Distress Ink- Vintage photo: scrap.com.pl, papier Gossamer Blue Basic : laserowelove.pl





dziekuję za odwiedziny i komentarze :)

10 komentarzy:

  1. Świetna kartka, taka niebanalna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło to tuszowanie tekturki:) Osobiście bardzo podobają mi się tekturki, ale jakoś nie umiem ich "używać" :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, delikatna kartka ślubna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka! Tuszowane tekturki super!Serdecznie i cieplutko pozdrawiam -Gosia💚

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest, bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta i elegancka :) Dziękuję za udział w zabawie Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy składaczek :) Bardzo dziękuję za zabawę z Filigrankami i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kartka! dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger