sierpnia 16, 2017

Kartka Ślubna

Kolejna ślubna kartka  , ktorą wykonałam z kolekcji Gossamer Blue , kwiaty z pianki jedwabnej którą barwiłam tuszem turkusowym, niebieskim i granatowym, tekturkę zembossowałam a wzór kwiatowy na sukience potuszowałam niebieskim tuszem. Kartkę posyłam na trzy wyzwania :







papier Gossamer Blue Basic : laserowelove.pl, tekturka Para Młoda : filigranki.pl, wykrojnik koło, tusz do embossingu, puder do embossingu, różyczki, kwiatuszki Sweetheart , wykrojnik gałązka #2 : sklepik.na-strychu.pl, pianka jedwabna , wykrojnik AC 2 : foamirapolska.pl





dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

11 komentarzy:

  1. Piękne kolory i ozdobiona parka :-D muszę zakupić kolekcję Lemonkową ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, zwłaszcza ta suknia panny młodej... robi piorunujące wrażenie! ♥ Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, i suknie Młodej też mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale cudnie, pięknie ozdobiona tekturka Panny Młodej świetny pomysł. Bardzo dziękujemy za udział w wzywaniu DT Foamiran Polska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Praca i super kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Foamiran Polska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna karteczka wyszła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so beautiful!! I love the design and details!! Thank you so much for playing along with the Lemoncraft Blue Summer Challenge!!

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna karteczka !!! dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft i pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger