marca 24, 2017

Pisanka - zawieszka

Poszalałam mediowo i powstała zawieszka - pisanka. Tło powstało dzięki kursowi tu  ja uzyłam mniej tekturek. Pisankę posyłam na trzy wyzwania:

Wyzwanie#18- Pisanka
Wyzwanie#3- wielkanocnie, pastelowo
Wyzwanie marcowe - Pastelowe moodboard





użyte materiały : gesso , brokat, forma silikonowa : scrapbutik.pl, pianka foamiran, wykrojniki, czarny tusz: sklep.na-strychu.pl, maska Texture Dots : sklep-ewa.pl, maska mini Time for love : retrokraftshop.pl, tekturka Wesołego...: egocraft.pl, tekturka piórka , stempel Dot grunge, mikrokulki ecru: essyfloresy.pl, mgiełki pastelowe, jajeczka : 13arts.pl, mgiełka perłowa  Pentart : przydasie.pl




dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

11 komentarzy:

  1. Twoje mediowe prace są zawsze piękne i bogate w detale :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, subtelna pisanka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna medialna praca,życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna i pomysłowa:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ja potraktowałaś tymi różnościami :) Wyglada wesoło i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosenna, radosna, stonowana, bardzo ładna. Lubię takie pisaneczki! Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Piękne kwiaty:)
    Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty:)
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za udział w pisankowym wyzwaniu Przydasi Pasjonaty ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mediowa pisanka, super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger