sierpnia 19, 2016

Chrzest Święty

Boxik dla dziewczynki z okazji Chrztu Świętego, w środku kołyska którą pomalowałam farbą akrylową a w kołyskie przykleiłam figurkę aniołka. Swoją pracę zgłaszam na dwa wyzwania :

Namaste : Wyzwanie - Tekturki
Filigranki : Wyzwanie 13 







użyte materiały : wykrojnik Serwetka, figurka aniołek, papier Wild Flowers Bunch : sklepik.na-strychu.pl, papier Gra w kolory 05- galeriapapieru.pl, tekturka świeca, sukienka : i-kropka.com.pl, tekturka wóze, konik : dreamcraft.pl, tekturka kołyska Anemone : scrapki.pl




dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

12 komentarzy:

  1. Przepiękny boks jak Pamiątka Chrztu świętego :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykorzystane tekturki ,a kołyska z aniołkiem w środku cudnej urody :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny box :) bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki box ze ślicznym aniołkiem 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Dziękujemy za udział w zabawie z Filigrankami :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wandziu super i słodkiego aniołka umieściaś . Wkradł się tylko mały błąd Pamiątka hrztu Swiętego Martyna ale już po fakcie. Ja zawsze sobie dwa razy czytam co napisłam by uniknąc błędów przy odmianie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie odmieniłam bo potraktowałam to jak osobne zdanie także błedu nie mam ( chyba)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna pamiątka. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger