lipca 22, 2016

Tag

Witam chciałam pokazać mediowy Tag, baza to papier Watercolor z Primy który potuszowałam tuszami Distress odbiłam stempel który zembossowałam. Kwiaty z pianki foamiranu  pokolorowałam pastelami na sucho formowałam palcami - wcześniej nagrzałam nagrzewnicą. Tag posyłam na wyzwanie na blogu Essy-floresy :
Wyzwanie#13 - Praca z użyciem czarnego medium





użyte materiały : puder czarny embossing, pręciki : essyfloresy.pl, papier Watercolor Emporium Prima: retrokraftshop.pl, tusze Distress Ink- mowed lawn, fired brick, squeezed lemonade : craft4you.pl, tusz Distress Ink- vintage photo : scrap.com.pl, puder do embossingu : scrapek.pl, pianka foamiran kolor łososiowy : foamiranpolska.pl, stempel Motyl: lemonade, wykrojnik Leane- Multi die flower : sklepik.na-strychu.pl


                                         dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Przepiękny tag, bardzo mi się podoba. ZAPRASZAM do mnie Wando, DO ZABAWY:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mediowe motyle i kwiaty :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miły dla oka tag, delikatny i ze smakiem skomponowany. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag, ma w sobie lekkość motyle. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, podoba mi się dobór kolorów, piękne tło. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tag, a czarne motyle dodają mu charakteru. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Essy - floresy. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger