lipca 23, 2016

Sto Lat !

Sklep Przyda się ! obchodzi swoje urodziny i jest z nami 3 lata, więc życzę wszystkiego najlepszego, dalszych sukcesów, dużo klientów, dużo wytrwałości, powodzenia i poszerzenia swojej oferty :)
I z tej okazji wykonałam urodzinową cyfrę 3. Cyfrę wycięłam z beermaty i nakleiłam arkusz papieru ozdobnego. Dodałam mediowe motylki, kwiaty z pianki  foamiranu, brzegi cyfry poszarpałam, pociągnęłam gessem wzór zrobiłam za pomocą maski i pasty,  następnie posypałam pudrem i podgrzałam nagrzewnicą a całość w kolorystyce jakie ma logo sklepu. Swoją pracę posyłam na wyzwanie na blogu :

Przyda się ! 3 urodziny sklepu






dziekuję za odwiedziny i komentarze :)



3 komentarze:

  1. Łaaał! Bardzo dziękujemy za tą przecudną pracę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna i pomysłowa praca na wyzwanie. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajowa trójeczka. Super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger