lipca 25, 2016

Nowa szata

Witam zaispirowana moodboardem na blogu Bee Scrap zalterowałam metalowe opakowanie po perfumach które po metamorfozie  będzie stało w mojej pracowni. Najpierw pociągnęłam gessem po wyschnięciu farbą akrylową Anique White, dodałam ręcznie robione maki z pianki foamiran, boki ozdobiłam papierem. Moją główną inspiracją z moodboardu były maki, drewno.
Pracę posyłam na wyzwanie na blogu Bee Scrap - Wyzwanie lipcowe #15







użyte materiały : papier Góralska Melodia 03,04, Tutti Frutti 03 : beescrap.pl, wykrojnik Serwetka : sklepik.na-strychu.pl, piana foamiran na zimno czerwona i zielona : foamiranpolska.pl, stempel Stamperia Motyl, puder biały Stamperia : sklep plastyczny, czarne preciki : essyfloresy.pl

dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


7 komentarzy:

  1. Świetna praca Wando, trzymam kciuki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne maki i motyle na pergaminie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające alterowanie! Piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające alterowanie! Piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Pięknie wygląda pudełeczko z taką kwiatową ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie wiem, czemu nie korzystałam nigdy z tego zestawienia kolorystycznego (szary i czerwony), przecież wygląda świetnie! Przepiękne maki i świetny pomysł :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ piękne makowe pudełeczko! dziękue za udział w wyzwaniu BeeScrap!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger