marca 19, 2016

Wielkanocna pisanka

Witam ! Chciałabym Wam pokazać kartkę z wielkanocną pisanką w innej kolorystyce lubię eksperymentować. Pisankę wycięłam z beermaty przykleiłam papier i za pomocą maski i pasty satynowej powstał wzór na pewno już Wam znany. Kartkę posyłam na trzy wyzwania:

Scrapkowo : Wielkanocne wyzwanie#3  paleta barw, stempel, tekturka
Papelia - Wyzwanie#9 Pisanki
Białe Kruczki- Wyzwanie nr 2 Z jajem




użyte materiały : papier The ScrapCake, tekturka Wielkanoc : sklepik.na-strychu.pl, pasta satynowa akwamaryn, baza, gesso : essyfloresy.pl, stempel Motyl : lemonade, tekturki listki: scrapiniec.pl, tusz do embossingu: scrap.com.pl, szare róże: kolorowyjarmark.pl, puder  Seafoam White: paperconcept.pl, maska : agateria.pl





dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

14 komentarzy:

  1. Świetnie skomponowana;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka w subtelnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kartka jest fantastyczna, a szczególnie ten napis. Chapeau bas Wandziu! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszła wspaniała! Kolorystyka i cudne jajo urzekło mnie do reszty :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka,dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl
    Pozdrawiam :)
    A.M.S.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa praca, wiosna w chłodnych kolorach - elegancko! dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. urzekła mnie jej kolorystyka - brawo za odwagę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt z tą maską :D Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, wielkanocna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger