grudnia 14, 2015

Puchate śnieżynki

Za pomocą maski śnieżynka,  gesso i puder holograficzny do embossingu zrobiłam śnieżynki,  które podgrzewałam nagrzewnicą i wyszły takie puchate. Pomysł zaczerpnęłam z internetu ale nie pamiętam gdzie. Kartkę  posyłam na  





użyte materiały : papier Christmas Greetings, puder do embossingu biały : sklepik.na-strychu.pl. tusz czarny Latarnia Morska, maska śnieżynka Latarnia Morska, tusz do embossingu Latarnia Morska  : sklep.scrap.com.pl, tekturka romantyczne okienko Latarnia Morska : sklep plastyczny, gesso: essyfloresy.plstempel : store.lemonadestamps.com/ , puder holograficzny 



dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta karteczka, ze okienko z ciepłym wnętrzem, że choinka na zewnątrz, taka zaśnieżona, ze śnieg pada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twoja propozycja:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i bardzo świąteczna, super pomysł a wykonanie jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zima na kartce ,a tu za oknem szaro i na śnieg na święta chyba nie ma co liczyć ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka piękna i bardzo fajny pomysł na te śnieżynki..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger