listopada 28, 2015

Kartka świąteczna

Cały czas u mnie świąteczne karteczki. Dziś nadrabiam zaległości ponieważ do piątku robiłam kartki urodzinowe i mini album oraz wizyty lekarskie masakra szkoda się denerwować w przyszłym roku uwaga sierpień mam wizytę u onkologa myślałam że się przewrócę i to ma być pakiet onkologiczny ?
Nie będę zanudzać swoimi problemami. Karteczka świąteczna z tekturowymi bombkami poleci na dwa wyzwania :
Wyzwanie z Gościem #47  Zainspirowałam się elementami i kolorem
Wyzwanie Marty- Bingo   Wybrałam brokat, tekturka, biały, sznurek





użyte materiały : papier Jolly & bright 1/6, 4/6, 5/6, szyszka, kula złota, tekturki, pręciki : scraprapakivi.com/sklep-scrapbooking/, wykrojnik gałążka jodły, wykrojnik Poinsecja, papier czerpany brązowy, puder biały embossing : sklepik.na-strychu.pl, tusz do embossingu, śnieg, czarny tusz Latarnia Morska : sklep.scrap.com.pl, brokat Arctic : scrapki.pl, farba złota : kolorowyjarmark.pl, stempel : store.lemonadestamps.com

  







2 komentarze:

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger