marca 17, 2015

F- jak fiolet

Czy może być kartka wielkanocna w kolorze fioletu ? Ja taką właśnie zrobiłam i bardzo mi się podoba. Jajko wycięłam z tektury następnie za pomocą maski i pasty modelującej zrobiłam wzór, który pokryłam Glossy Accents.  Kartkę posyłam na :
Wyzwanie #6 - F jak fioletowy




użyte materiały : papier Afternon Tea, wykrojnik Serwetka II, róże: kolorowyjarmark.pl, maska -gałązki 2: agateria, Gllosy Accents : Craft4You.pl, pasta modelująca :CraftBar.pl, stempel: Lemonade



dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

13 komentarzy:

  1. oczywiście że może być bo jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też tak pasuje jajko z pastą strukturalną! Twoja praca cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. oryginalna i ciekawa, a kolor pasuje jak ulał! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocno trzymam kciuki:))))a jest za co:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ;) Fiolet jak najbardziej może być :) Jest CUDNA :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jajo a kartka elegancka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. jajo śliczne, a kartka we fioletach też niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka śliczna:) A jajuszko rewelacja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny embossing. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i delikatna karteczka! Pisanka jak malowana :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Karkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger