listopada 22, 2014

Kalendarz 2015

Nie mogę uwierzyć że zrobiłam po raz pierwszy kalendarz dla siebie jestem zadowolona z efektu . Kalendarz ozdobiłam papierami Studio75 , zbindowany ręcznie , ozdobiony dodatkami, oraz dodałam zdjęcia,  które zrobiłam ja , moja córka i brat. Kalendarz posyłam na dwa wyzwania
Wyzwanie #11 " Mój kalendarz" na blogu Studio75
Skarbnica Pomysłów - Wyzwanie miesięczne listopadowe forma jakiej jeszcze nie robiłam

Ostrzegam dużo zdjęć :)




















 użyte materiały: papier bloczek Panna Oliwia, Winter Time 01,03 : Studio75, wykrojnik serwetka, ptaszek, puder do embossingu biały,  papier Zimowy Poranek 04, Rozalia w ogrodzie 02, 06, Craftlove 01, Special Moment 03 : sklepik.na-strychu.pl, maska gwiazdka,Distress Ink,  tusz do embossingu :Scrap.com.pl







dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

5 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że jesteś zadowolona z efektu :) Super!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca obłedna. Jestem zachwycona i mocno trzymam kciuki!!!pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy detal dopracowany i przemyślany :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na kalendarz ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger