lipca 26, 2014

Pozdrowienia z ......

Pocztówkę z nad morza z pozdrowieniami dostała moja córka i żeby była pamiątką zrobiłam do niej ramkę. Kabaszon zrobiony własnoręcznie oraz węzeł marynarski, ramkę trochę potraktowałam farbami i mediami.






użyte materiały: kwiaty Latarnia Morska: scrap.com.pl, ptaszek od Moni,  papier KK 025: magicznakartka.plwykrojnik MD Ramki i serwetki LRO111, wykrojnik MD kwiatki i listki-LRO133: światpasji.pl   Forma silikonowa Martha Stewart:fifirifi.pl,


dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

11 komentarzy:

  1. Ramka świetnie podkreśliła wakacyjny charakter pamiątki :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ramka, idealnie pasuje do kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramka wspaniała, węzeł marynarski świetnie się komponuje :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny pomysl, rewelacyjnie oscrapowałaś te wspomnienia !

    OdpowiedzUsuń
  5. WAndo, genialna praca, bardzo mi sie podoba. Ta ramka jest fantastycznie zrobiona. I te gwiazdki...:)zauroczyly mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda cudownie, w sam raz na wakacyjne zdjęcie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna pamiątka z wakcji :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Pasji :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza pamiątka :) dziękujemy za udział w zabawie Scrap Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym taką kartkę z wakacji dostać, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger