stycznia 17, 2014

Kalendarz 2014

Kalendarz zrobiłam z okazji urodzin córki mojej przyjaciółki. Pracuje w szkole i dlatego umieściłam sówke, cyferki, literki. Obdarowanej bardzo się podobał:) Kalendarz okleiłam cudnym papierem elementów nie dodawałam za dużo, ma być praktyczny żeby nic nie odpadło. Kalendarz posyłam na 2 wyzwania
wyzwanie notesowe- Craftowy ogródek 
#11 WYZWANIE u SZMEKa-Kalendarz




użyte materiały: papier Letni poranek 019, 001: Magiczna Kartka, zawieszka sówka: sklepik.na- strychu.pl,







dziękuję za odwiedziny i komentarze:) Wanda


10 komentarzy:

  1. Wando, powodzenia-- trzymam mocno kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kalendarz wyszedł:) Również trzymam kciuki i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie i delikatnie:) Najważniejsze, że obdarowana jest zadowolona....

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, fanie ten fiolet wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. klaendarzyk cudny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo praktyczny i w pięknym kolorze. Dziękuję za udział w wyzwaniu u Szmeka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny!
    Dziękuję za udział w zabawie SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny! I w dodatku we wspaniałym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie zagospodarowany papier. Ładny! Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger