września 23, 2013

Jesienna kartka ślubna

Dziękuję za wszystkie komentarze w poprzednich postach:)  Dziś chciałam pokazać kartkę ślubną którą zrobiłam w ciepłych kolorach jesieni. Użyłam papieru Sen o wiośnie orazTropical Fruits. Kartkę posyłam na wyzwanie wrześniowe:" Ciepło jesieni" u Janet. Papier Dream of Spring potuszowałam tuszami efekt rewelacyjny,  oraz dodałam grafikę Vintage Tape Strips od Janet







 użyte materiały: papier Dream of Spring - Sen o wiośnie oraz Tropical Fruits:  UHK-Gallery     grafika Janet: Digital Paper, stempel: Agateria.pl, Distress Ink, tusz czerwony,tusz brązowy: Scrap.com.pl,

dziękuję za odwiedziny i komentarze:) Wanda

10 komentarzy:

  1. Karteczka śliczna i chyba w kolorach tej cieplejszej jesieni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna karteczka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka, ta ilość warstw i dodatków tworzy uroczą całość:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zachwyciła warstwowość :) Oby ciepło kartki okazało się proroctwem tegorocznej jesieni :)
      Pozdrowionka

      Usuń
  4. Pięknie i nietypowo. Wspaniała kompozycja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, mimo iż w jesiennych kolorach to bardzo ciepła:) ślicznie wyszła:)
    Serdecznie pozdrawiam -Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, ciepłe kolory. Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudeńko! warstwy super! i jak zawsze klimatycznie i ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona karteczką, przede wszystkim układem ale i warstwami, wspaniałe..Bardzo jesienna, ale ciepła kartka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger