lipca 25, 2013

Muzyczna kartka

Kartka z okazji ślubu, którą zgłaszam na wyzwanie nr 20 "Z muzyką w tle" w scrapek.pl.  Nutki są, serca zrobiłam z  tekturek z odzysku , pomalowałam farbą białą akrylową a drugie Perfect Pearls-Biscotti. Zrobienie klucza wiolinowego zajęło mi trochę czasu przyklejone mikrogranulki nie chciały się trzymać, ale w końcu się udało:)








użyte materiały: baza kartek: Papermania, papier Tajemniczy ogród-04: Galeria papieru,  wykrojnik Medalion: Scrapek.pl, stempelek: Lemonade.pl, Perfect Pearls-Biscotti, Glossy accents, tusz do embossingu, Distress Ink: Scrap.com.pl, Forma silikonowa Martha Stewart:  FifiRifi



dziękuję za odwiedziny i komentarze:) Wanda



8 komentarzy:

  1. piękna kartka! dopracowana w szczegółach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa bardzo i z klimatem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny, lekko starociowy klimat który bardzo lubię:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka
    Ma swój klimat

    OdpowiedzUsuń
  5. jest zdecydowanie genialna! te tekturowe serca mają swój urok! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna, bardzo fajny surowy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka.Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek-Basia DT Scrapek

    OdpowiedzUsuń
  8. Stonowana, delikatna. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger